video.update.08.11.09

November 8, 2009

Видео ъпдейт:

 

8 Responses to “video.update.08.11.09”

  1. George Says:

    Поздравления! Аз също съм избрал точно Шотландия за бъдещото ми обучение! Нека да мине малко време и ще те питам как са нещата там в UK. :) Поздрави за веселото видео! Успех!!!

  2. go_fire Says:

    Първо. Ураааааааааааааааааааааааааааа! Най после се появи отново. Липсваше ми наистина много. Съжалявам не съм момиче ;) Слот анализите са ми професия и тихичко се посмян на коментара. Иван Ванков преди няколко седмици започна видеобложие и се радвам, че има и други. Стискаме палци за скотчландия, но не слагай поличка ;)

    Чакам с нетърпение следващото видео/писмено включване.

  3. go_fire Says:

    А да забравих, добре дошъл в клуб “Високо чело” ;) Истинските мъже се вижда кои сме, макар теб да те чака още година до две с коса.

  4. luchko Says:

    Е, айде сакън пък ти.. не си давам косата :Р

  5. UZUMAKI Says:

    Scotland sounds noice. :)

  6. turin Says:

    Готино ;) вече не мога да казвам, че не съм те виждал от сто години ;) Радвам се за Скотланд-а, успех с ученето там! Утрепа ме с тоя мустак :D

    • luchko Says:

      мустака кърти :Р вчера една дългокрака кака припадна като ме видя, щото ме припозна за Джони Деп… :-Р

  7. atan Says:

    Само да не хванеш някоя пищна юначна шотландка със засукан мустак :)


Leave a Reply

