2008

December 24, 2008

Време за равносметки.

През почти изминалата вече 2008 ми се случиха толкова много нови – големи и малки неща. Връзка с момиче, за което мечтаех буквално от години. Завърших училище – нещо, за което също отдавна си бях мечтал. Обиколих солидна част от България, като отново не стигнах до планините в юга – нещо, което ще оставя за бъдещето. Видях Metallica отблизо. На 28 август направих най-голямата крачка в живота си… заминавайки. И за първи път се возих във самолет. Вече съм по чужбина, вече съм студент. Надявам се голямата крачка да си е струвала всичките жертви по пътя. За първи път напуснах работа и за първи път ме уволниха. За първи път временно спрях да вярвам в себе си. За първи път…

Чудя се какво още да напиша… Толкова много нови неща направих и видях, което само ми доказа, че съм толкова зелен и млад.

Не ме бива в тези равносметки… Но догодина по това време със сигурност ще чета този пост :-)

3 Responses to “2008”


  1. Това сега ти е за първи път! Но няма да е за последен. И никога няма да свикнеш с промените. Аз също не свикнах да ме уволняват, назначават, изпитват, запознавам, разделям и т.н. И ти сигурно няма да свикнеш защото са силни емоции.


  2. Весели празници!!!

    Днес бяхме с приятели на баня в гр. Баня. Там има открит басейн с топла минерална вода. Първо се разтриваш яко със сняг и после цамбур във водата. Еха :)))

    Утре и другиден пък ще караме колело из Родопите :)))

    Въобще за равносметки, съзерцание и преяждане няма време тези дни ;)))

    Какво да ти кажа? Преди време ти споделих къде виждам твоята сила аз. Мисля, че след време ще прозреш съвсем точно нещата. Но сега не се притеснявай, всяко нещо идва с времето си. Това, което сега си подхванал е полезно умение, а и покрай следването си ще научиш много други неща. Въобще, наслаждавай се на студентския живот :)

  3. luchko Says:

    Айе! Много се радвам на хора като тебе… Трудно можеш да ме накараш мен да яхна колело в планина, най-малкото пък през декември :-) Супер, продължавайте в същия дух с твоите приятели.
    Иначе – да, предполагам с времето пъзела ще се понареди. И Весели празници :-)


Leave a Reply

