Got a Job

December 1, 2008

Най-сетне си намерих работа. Вече съм един горд… чистач. Ще работя само през уикендите и по празниците (Коледа, на 1ви януари също съм на работа). Чистим заведения – барове, дискотеки.

Самата работа е трудна – чистим нявсякъде – от масите до санитарните възли (използвайки различни устройства, машини и препарати), като трябва да се прави възможно най-бързо. И вярвайте ми, съвсем не е толкова просто, колкото изглежда – аз самия подцених работата и след първите два часа съжалявах много. А пияните датчани, разбира се се грижат да си прекарвам забавно, най-вече в тоалетните.

Все пак се опитвам да гледам положително на нещата – парите са наистина добри, а и както raster каза – все едно ходя на фитнес и ми плащат за това.

Не съм имал такава мускулна треска от последния концерт на Manowar…

Leave a Reply

