10.07.08

July 10, 2008

Denmark, йок. За сега. Стана някакво нелепо объркване и все още не съм официално приет, но шансовете ми остават сериозни. Ще видим. Все пак много ме е яд, че се “пусна бомбата”, а сега нищо и разочаровам разни хора. Надеждата умира последна, де…

***

Бях на концерта на ManOwaR. Няма такава група. Пет часа не спряха, пет часа и аз не спрях. Както и още няколко хиляди човека. Имаше и малко кофти моменти като например пиян агресивен човек (леко набит и предаден на охраната (която се кефеше също адски много на концерта)), идиоти, мислещи си, че в тази блъсканица може да стане пого (и резултата беше едно прегазено момиче), но като цяло беше много добре. После нито можех да говоря нито да вървя. Сега съм по-добре.

***

Две седмици до Металика! Техния концерт едва ли ще е повече от 1.5 часа, но пак ще се разбия (макар че ще е като разходка в парка в сравнение с концерта на Кралете). Двете ми любими групи (да, знам колко брутално различни са) за по-малко от месец… Айе.

***

За първи път се занимавам с имоти – пълномощни, деклариране, скици, данъчни декларации и подобни. Все още не съм решил дали да го продам или просто да оправя бакиите на нашите (защото нямат нищо друго освен нотариален акт след реституцията) и да изчакам. Зависи колко пари ще ми трябват следващите месец-два. Разбира се понеже трябва да ми е гадно се наложи всичките тези неща (освен нотариуса) да ги върша във Велико Търново, понеже парцела е в землището на Арбанаси и падна голямо търчене. Баш бюрокрация: отивам в общината, там ме накараха да обиколя 5 стаи на 3 различни етажа само за да ми кажат, че трябва да отида в друга сграда на някаква си агенция, която можела да ми даде скица. Където пък ме разкарваха по банки и т.н. Сега следва да взема скицата и от там направо в данъчното. Един Господ знае какво следва…

***

Малко лични несгоди – с Нея сме принудително разделени за 2-3 седмици (по изпити е), а една моя много близка кръвна роднина отново се меси където не й е работа и отново прави интриги. Аман вече.

***

Винаги съм се чудил какъв идиот трябва да си, за да кръстиш шампоан Head & Shoulders.

One Response to “10.07.08”


  1. Концерта на Металика ще е поне 3 часа – 2 часа е сета на Металика само :)

    А, за Дания не съжалявай, тяхното образование не е на по-високо ниво от нашите университети


Leave a Reply

