Гей парад

June 23, 2008

По принцип се старая да съм либерален човек и се боря с хомофоба в себе си който по една или друга причина е надълбоко вътре в мен. Старая се да мисля по следния начин: щом човека е точен колега/професионалист – не ми пука с кого и какво спи.  Друго мое изискване е да няма превземки, чупене на китки, “оох, колко съм простаа” (от устата на мъж) и подобни Азис-alike глупости.

Та в този ред на мисли… Щом си педераст хомосексуалист/лезбийка – ок. Хубаво ти е по този начин. Но защо са необходими тези паради? Ако е например някой музикален парад – добре – хората се събрали да слушат любимата си музика и да потанцуват. Парад по повод някоя годишнина или национален празник – добре – празнуват хората. Но защо има паради за да показваш изкривената си сексуалност? Какво празнуват тези жени и “мъже”?

Някак твърде парадоксално звучи ако целта е да се популяризира този вид сексуалност. Също и да се привлича внимание върху тях… Защо им е? Спят с хора от същия пол… Ами спят си. За какво е всичкият този шум…? Тъпо е.

Очаквайте скоро паради на педофили, некрофили, зоофили, садомазохисти и всякакви други хора, практикуващи неща, заради които Содом изгоря.

6 Responses to “Гей парад”


  1. @Лъчко, моля те думата педераст да я извадиш от речника си. Правилното е хомосексуален. Що се отнася до прайда – да, ще го проведем. И ще е весело. Към шествието, за да ни подкрепят, ще се присъединят Мартин Карбовски и екипа на “Дарик радио”, Ерол Ибрахимов от Уикеда и други популярни лица. Погрижили сме се охраната и организацията да са на ниво.

  2. luchko Says:

    Благодаря ти за поправката.
    Всичко това е чудесно – пожелавам ви много да се забавлявате. Просто не схващам идеята… това “в чест на хомосексуализма” ли е? Или за популяризация? Или какво? Целта каква е на цялото това нещо?

  3. Krijs Says:

    Идеята е, че имаме проблем. И този проблем е нетолерантността, дискриминацията от страна на обществото и липсата на права като на хетеросексуалните хора.
    Както правихме протести за проблемите в Рила, така правим мирен протест и заради тези проблеми. Нуждаем се от общественост, за да се опитаме да ги решим. Думата “парад” определено не е адекватна за това, което ще се случи в събота. Като първи, този прайд е далеч от това, което представлява в Западна Европа например.

  4. комбайнера Says:

    Скъпи български педераси,ние българските манафи сме твърдо зад вас и вашите задници!

  5. Кауян Says:

    Виж, самият ти казваш, че се бориш с хомофоба в себе си..
    Този прайд, който се проведе,и за който аз почти не успях да стигна навреме днес, не е “В чест на хомосексуализма”, повярвай ми..Не искам да попюляризирам това, че аз съм гей и спя с мъже или каквото и да било друго..
    целта за мен лично да отида беше, да си призная лично на мен че съществувам, че по дяволите не съм “болен” или каквото и да било друго, което твърдят всички..
    целта на прайда, беше да се покаже, че нас ни има, и да се изрази един вид протест срещу хомофобията, която е навсякъде тук..Зная през какво съм минал да се преборя аз самия с хомофобското, на което са ме учили, и в каквото общество съм израснал и все още съм част от, и да заживея в хармония със себе си и да мога да заявя на себе си: “Да, мамкаму, аз се влюбвам в момчета”.. и затова искам да се боря срещу това другите след мен да не трябва да преминават през всички тези самообвинения и какво ли не други гадни неща..
    пък и някак не можех да не отида и един вид исках да се опълча на всички нападки, които се шириха напред и назад тези дни..колкото и тъпо да звучи, аз лично като мъж, не мога просто така да приема да ме наричат педофил и олигофрен и каквото и да било друго..
    а пък и явно ти самият, си се повлиял от тези неща, след като казваш “Очаквайте скоро паради на педофили, некрофили, зоофили, садомазохисти”.. тъй че според мен, не трябва да с егледа на прайда като на това да се агитират хората да бъдат гей, защото , това определено не е въпрос на твой собствен избор, казвам го от личен опит, ами на една форма на протест срещу незачитането на правото на собствен шибан живот, протест за това, че трябва целия си живот да се криеш и да не можеш да бъдеш себе си, само зашото си гей..
    хайде весело тиии : )
    Кауян

  6. cantbringmedown Says:

    It’s all about freedom….


Leave a Reply

