Неразбиращ

June 10, 2008

Следва глуповата и абсурдна дори за мен публикация.

Сега… Аз ли съм консервативен идиот или и вие не разибрате/приемате следните две неща?

Първо: Да отидеш на купон/дискотека/фирмено парти/подобно мероприятие, да се целуваш с някого от противоположния пол и да не последва нищо. Ама нищо – нито секс, нито връзка; нищо. Дори после да не се видите повече. Разбирам, ако е нямало възможност за секс (място, време) или всичко да е било само за секса без връзка, но само целувка..?!

Второ: Само на мен ли ми звучи смешно и детинско изречението “Целуваш се хубаво (лошо)” или “Той се целува много хубаво (лошо)” ?

Оказа се, че и двете неща са значително разпространени в обществото и осоебено хората, които са  приблизително мой набор. За мен първото нещо е просто абсурдно и неразбираемо – бил съм с момичета за по една нощ, но сме правили секс. С останалите, които съм целувал съм имал връзка. Второто ми звучи адекватно по-скоро за дванадесетгодишните, а се използва във доста по-високи възрастови групи.

Проблема в моя телевизор ли е? Мнения?

2 Responses to “Неразбиращ”

  1. nname.org Says:

    нещо се е сплашила пичката, или гаджето й тоное пратил МЕЙЛ че се сдобряват. няма логика иначе

    що така не излизат коментарите към “Абитуриент”?

  2. Ray Says:

    Първото – ми просто лов, игра, забавление. Правил съм го много пъти. Какво му е странното, че да не го приемаш?
    Второто – ‘той чука невероятно’ и ‘тя е добра в леглото’ също ли ти звучат детинско?
    Поздрав!


Leave a Reply

