GSoC 2008

March 18, 2008

Google обявиха имената на одобрените проекти, кандидатствали по GSoC. Няма как да не съм щастлив да обявя, че за първи път Enlightenment е в този списък, дано след няколко дни да съм още по-щастлив да обявя по кои от идеите ще работят студенти.

Четеейки списъка не мога да не се зарадвам и на FreeBSD, GIMP, Inkscape (макар че идеите им тази година мисля, че можеха да бъдат далеч по-добри), Scribus, Blender. Изненадан съм от липсата на OpenOffice.org – би ми било интересно да разбера какви са причините да бъдат отхвърлени, лично аз предполагам че е заради директната финансова подкрепа от Sun и други компании.

Leave a Reply

