21.02.2008

February 21, 2008

В събота ще се видим на BlogCamp. Със сигурност ще закъснея, тъй като пристигам на централна гара в 9:35, а събитието започва в 10:00, но ще съм там поне за 3-4 часа. Вечерта също ще дойда на биричка, поне по план. Може би дори с женска компания.

***

Днес си взех нов телефон – Nokia 6120 Classic. Много ми харесва, само дето час след като го купих разбрах, че временно са му спрели обновленията на фърмуеър-а. Но при мен нищо не върви плавно и без каръщина, свикнал съм. Дано скоро пуснат хубав ъптейд, има какво да се желае.

***

Толкова малко остава докато завърша… И колкото по-малко остава толкова по-зле ми става и нямам желание. Наблягам само на английски и малко БЕЛ, което, уви – не е достатъчно. Ще издрапам все някак…

***

Докато до преди време нямах личен живот, то сега нямам думи за него. Всичко върви наопъки, странно, непредсказуемо, в неизвестност и ту ми е супер хубаво, ту ми идва да крещя, коля, троша и подобни красиви неща. Реших просто да се оставя по течението – без излишно задълбаване, без излишни емоции, без много мислене. Пък каквото стане…

One Response to “21.02.2008”


  1. Чакам да се видим вече в събота и не само на бирата :)

    Бого


Leave a Reply

