10.02.2008

February 10, 2008

Бях на семинарче за обучение в чужбина в София този уикенд. Макар че не бях особено заинтересован от тези възможности покрай две съученички се озовах в “Хилтън”. Видях адски много млади хора, желаещи да напуснат страната, при това имаме предвид че аз видях съвсем мъничка част от потока, да не говорим, че във Варна е имало същия семинар. Хиляди са. Колко от тях в действителност ще се махнат е друга тема, разбира се, но както и в други ситуации – ентусиазмът е важен. Тъжно, но и аз се превърнах в един такъв човек. В момента мисля за Дания, да видим как ще се развият нещата. Само като идея е, едва ли ще се получи, но звучи доста примамливо. И адски трудно.

***

Тази сутрин бях на олимпиада по английски език. Не съм сигурен как се справих, но от МОН са пуснали малоумни теми за есе. Едната беше “Пазаруваме неща, които не ни трябват, а просто искаме”, а другата “Купон без музика не е никакъв купон” (перифразирам). Есе == разсъждения. Как се разсъждава над подобни глупости?!

***

Случват ми се толкова много неща, ту хубави, ту лоши, ту едно по едно, ту много на един ден, че направо се замайвам. Много ми е динамично напоследък… Да видим как и кога ще приключат някои неща и кога ще се поуспокоя.

Leave a Reply

