19.01.08

January 19, 2008

Скуката водила до прозяване и самоубийство, разправят хората.

Напоследък или ми е ужасно скучно или съм заринат от ангажименти – я в училище… я в работа. В някои случаи вината си е изцяло моя – имам отвратителния навик да оставям много неща “за утре” или директно за последния момент. Все още опитвам да се науча да си карам работата по график, уви, все не се получава. Нищо. Неволята учи, като започна да живея (т.е. напусна училище, започна подчасова работа и т.н.) ще се науча. Надявам се.

***

Ходих в София миналия уикенд. Беше забавно, изключвайки някои моменти, но съвършени неща няма. Всъщност, бях изненадан, че мина приятно защото плановете ми се сринаха и се получи нещо коренно различно от това, което мислех да се случва. Озовах се на купон, по случай рождения ден на една приятелка. Имаше хубави момичета и два пича, с които много се разбираме и си говорихме.

***

След купона спах 3 часа. Навръщане във влака спах 30 минути и освен, че се схванах още повече друга файда нямаше. Цяла седмица след това спах по 3-4 часа (работа, учене от време на време), а в сряда срещу четвъртък през нощта не лягах въобще. Сутринта след като си измих зъбите седнах уж за малко. Баща ми ме намери заспал на стола със слушалките. Изкарах училище някак и се прибрах. Легнах в 15:30 и на следващия ден баща ми ме събуди в 7:10. Такова спане не се беше случвало отдавна. Поне понаваксах. След това много кафета и много главоболие. Хич не обичам да спя повече от 9-10 часа. Боли.

***

И Путин дойде. Барабар с половината руска олигархия. И си пролича колко го обичат нашите. Доган се скри, жълтите позамълчаха, БСП бяха в еуфория. Опозицията пищя за щяло и нещяло, пак старата песен за комунисти и агенти. И протести имаше. Телевизиите и в частност БНТ пак много се изложиха. Лужков обяснява, че в Москва нямало сняг, но въпреки това фирмите, които почистват снега му искали пари, за това щял да черпи опит от София. Гледам тъпо.

Подписаха договора за Бургас-Александруполис. Бургазлий се вдигнаха против. Някой има ли представа как една голяма тръба ще замърси Черноморието? Това наистина не мога да го разбера, нямам достатъчно познания в областта.

Сложна тема е Путиновата Русия, интересна ми е, но ще се въздържа от повече коментари – твърде некомпетентен и млад съм, предполагам.

***

Излезе FreeBSD 6.3.

***

Leave a Reply

