Пияна

January 2, 2008

Изненадващо. Кратък, но пък приятен разговор с бившата ми приятелка…

Аз: Видях те на DVD-то на Manowar (или поне частта, която имам), та се сетих за тебе. Честита нова година и всичко най-хубаво ти пожелавам.
Тя: hahahha dobre 4e sa te da se setim edin za drug nali ;)
Тя: i na teb
Тя: dvoino ;) (hug)

Аз:  :-)
Аз: ти гледа ли видеото?
Тя: o6te ne… :) 4akam originalnoto piratsko :P
Тя: ti pyk kyde si me vidql
Тя: ili samo se byzzzz

Аз: ми аз имам 60 минути видео от концерта
Аз: на Fighting The World те дават в близък план – гледаш лошо и пееш :Р
Тя: olelel zadryj…
Тя: hahahahha
Тя: serioznooo :D
Тя: mn dobro

Аз:  мхм
Тя: (rock)
Аз: ;-)
Аз: aз те виждах през цялото време
Аз: е, почти
Аз: е. като бяхме там де :-)

Излъгах. Сещам се за нея доста често, гледам й снимките доста често. Но ако й го кажа няма да разбере. Или поне не правилно. Или поне така си мисля.

До тук всичко е прекрасно, аз се радвам, че най-сетне говорим като нормални хора, при това е весело. За добро или за лошо обаче…

Тя: otivam da svalq snega ot sebesi… da se izkypq
Тя: iii… da iztrezneq
Тя: i otivam da piq
Тя: ai si prikazvame
Тя: ama…
Тя: ne sega :p
Аз: ами, добре
Тя: seriozno… ai :P
Тя: Чао
Аз: ок.. приятно.. там, каквото :-)
Аз: … до.

Уви, подозирам, че когато е трезвена няма да е толкова щастлива да говори с мен. Положителното обаче е, че когато хората са пияни трудно лъжат, трудно имат някакъв вид задръжки и си показват баш истинските чувства. Поне в общия случай. Съответно не съм й чак толкова неприятен, колкото показваше, че съм й след като се разделихме.

Тя е единственото нещо, за което наистина съжалявам, че съм губил. Единствените ми постъпки и думи, за които истински съжалявам вече повече от година и половина и едва ли някога ще си простя са извършени и казани точно пред нея. За мен ще значи много, ако си оправим отношенията – чисто приятелските такива. Други не искам.

Имам нужда от цигара…

Leave a Reply

