Happy New Year

January 1, 2008

Ами, честита ви нова година.

Точно се завръщам от великото празнество – сложно е да се обясни как се нацепих там, но попаднах в някаква изчанчена компания (с три грозни, но за сметка на това пък тъпи девойки) под звуците на Азис, от гнусни по-гнусни кючеци и т.н. Братовчед ми беше там, който е също метълист, но той беше с гаджето си и се ядяха и си приказваха почти през цялото време, което очевидно не ме направи особено по-щастлив. Поне се запознах с нея – много приятна Скорпионка и както винаги с него доказваме, че имаме вкус. :-)

Добре че все пак имаше и още един свестен пич, с който се отдадохме на по-философски и сериозни разговори в съседната стая на тишина и спокойствие (доколкото можеше да има такова). С него всъщност се знаем отдавна, но и не се бяхме виждали от, хм, две години. Оказа се, че си приличаме доста и в много отношения мислим еднакво. Отвори ми очите за някои апспекти на студентския живот в София и въобще беше много приятно.

А плановете ми бяха… коренно различни.

Anyway…

2008 очевидно ако не на друго ще ми върви на пари. Първо баба прави питка вкъщи за Рождество Христово. Там паричката се падна в мен както всяка година. Вечерта (Бъдни вечер, тоест) сестра ми ме накара да карам празника с нейното (ново) семейство – там също се падна в мен паричката и “взех късмета” на хората. Сега в новогодишната баница паричката отново дойде при мен. Трички :-) Не е зле.

Сега имам седмица без училище в които някак трябва да вместя ходене до София, многото работа, която Бог знае защо отложих последните 3-4 дни и още няколко лични ангажимента.

После пак започвам да се занимавам с гимназиални глупости.

Leave a Reply

