2007

December 25, 2007

Дойде края и на тази година. През нея се случиха наистина много и наистина много важни за мен неща. Имаше много разочарования, особено в личния ми живот, имаше малко сблъсъци със смъртта. Но имаше и много първи пъти.

За първи път бях на наистина голям концерт – този на Iron Maiden. За първи път видях ManOwaR на живо. За първи път взех голям хонорар. За първи път ходих на голям протест. За първи път имах сериозен сблъсък с бюрокращината. Изнесох първата си лекция. Присъствах за първи път на студийна и улична фотосесии.

Запознах се с много хора, които малко или много промениха живота ми. Джоан – която по моя вина стана един от моделите в SimpleStudio; Йовко и Пейо, които индиректно влияеха на мирогледа ми още от 2006-та, Ясен, над чиито публикации понякога разсъждавам с часове – все хора, на които съм се възхищавал. Мацката, която ме придружи на сватбата на сестра ми – именно тя (макар и несъзнателно) ме накара да се почувствам жив и отново да изпитам малко болка и усещането, че някой ти липсва. Дори с Крокодил и Сашо Шопов се запознах – хора, които често са ме карали да се смея – я, от някой блог или писмо в пощенски списък.

През 2007 присъствах на цели три купона и две ходенета в кръчма, което за мен си е рекорд.

През 2007 започнах сериозна работа, надскачайки себе си. Нещо, което не исках да се случва, защото ме беше страх че от много надскачане и подскачане ще падна доста грубо. Все още се страхувам, но все още не съм се сгромолясал, макар и да тупнах няколко пъти и да се понатъртих.

През 2007 похарчих около 4 000 лв за техника и през цялата година имах много главоболия и проблеми с нея.

През 2007 замалко да използвам Windows, а всъщност го намразих още повече.

През годината разбрах много неща, малко поумнях и въобще – беше една хубава година. Хареса ми.

За 2008… здраве, пари и секс – от тези трите да не се оттървам. Другото е лесна работа.

Leave a Reply

