08.11.07

November 8, 2007

Бях в София на рожден ден през уикенда. Беше забавно, около 10 часа купон, макар че аз както винаги си бях кротичък и само приказвах с останалите (уж) по-тихи хора за глупости. Пък и за сериозни неща. Нямаше особено много пияни хора и съответно мина без сериозни поражения. Обикновено винаги има изкъртени врати, опръскан таван/тапети, стомашно съдържание по килима, изгорени от цигара/наргиле/друго предмети и постелки, прочие на купоните, на които присъствам. Сега мина мирно и тихо, доволен съм. Освен това имаше всякакви хора – металист(к)и, чалгаджий, чалгаджия-футболист, странен човек с каубойска шапка, та дори и един грамаден скинар.  Приятно беше.

***

Този уикенд баба ми ще чисти в моята стая прозорци, под, ще пере пердета и т.н. И понеже мразя в моята стая и в моето място да влизат нежелани гости, особено баба ми покатерена на стълба с парцал и препарат в ръцете (като е отворила прозорците и вътре е кучешки студ, освен това през няколко минути крещи стабилно “Лъчкоуу”)… Планирам да се спася на някъде. Ще си спестя много нерви и грижи. Аз съм против това чистене, при условие, че в края на август се мятах като маймуна по прозорците и чистих/боядисвах/прочие, но нали сватба ще правим и… Така.

Това е добър повод да занеса Лили малко на ремонт, заради прегряването. Подозирам, че некадърника в магазина е сложил твърде много паста (или твърде малко), но аз не смея да разглобявам, нямам си доверие. Другия вариант е да си донеса Наско и той да помага, но през седмицата. Ще видим.

Най-вероятно ще се спася в София при една приятелка, съответно ще се видя и с други приятели… Ще го мисля.

***

Зимата дойде и гледката “нещо рошаво размахва брадва” е често срещана в двора. Хората в големите градове се оплакват, че сметките за парно били тлъсти… Всяко удоволствие се заплаща. Аз съм принуден да мъкна и цепя дърва като луд за да запаля камината. Отвратителна работа… Между другото, бях говорил с един познат от Ню Йорк. Човека обясни колко романтично и готино му звучи да си има камина, а не парно… Защо всички искаме това, което не можем да имаме…

***

Деви. Ъ, интересни хора. Особено жените. В момента един приятел се мъчи с една такава девойка… От моя опит и наблюдения върху много представители на този знак смятам, че тия момичета порасват… бавно. Просто се държат детски с много ситуации, и макар че понякога това е сладко/чаровно/миличко, то за моя телешки характер често е непоносимо поведение. Четири години се занимавам стабилно с две Деви. И двете са ми много близки приятелки, с едната имах връзка две години. Много си ги обичам. Но просто мога да кажа, че имам чувството, че съм изкарал курс за бъдещи татковци. И тази тяхна безпричинна, свирепа ревност (тип “обърни ми внимание”). И малките им мании… Абе, имайте едно наум, ако ще се хващате с момиче Дева. А, и такова… Една отскорошна позната, макар и може би напълно случайно обича да поздравява с:

– Мрън 

Което също е много показателно. :-)

***

Заигравам се повечко със Zfs, навярно ще има още КАКДА материали по темата скоро.

***

Купих си нова (холна, със стъклен плот) масичка, сглобих си я сам. Много съм горд със себе си :-)

***

И още нещо имаше, но забравих… Друг път :-)

3 Responses to “08.11.07”

  1. skoklyo Says:

    Да не обръщаш достатъчно внимание някому означава, че не е достатъчно важен за теб. Е, аз също съм Дева, но тоя принцип не зависи от зодиите. Безпричинна ревност друг път.

  2. luchko Says:

    Не става дума за това… Всеки има нужда от внимание. Не само от половинката си.
    Въпросът е, че много от момичетата Деви, а може би и всичките ревнуват, правят сцени, цупят се, гледат лошо и подобни, не защото нямат доверие на човека до себе си. Просто искат цялото внимание някак… Колкото и да им обръщаш такова. И в първата секунда, когато погледнеш друга, дори за момент… Мда. :-)

  3. някоя си Says:

    И аз съм Дева и не влизам в спор за ревността,която нито мога да отрека,нито пък да призная,но…точно,когато не искам да я призная,а то е винаги, позволявам такъв простор на другия,че може дори да се заблуди,че съм безразлична към него.Съществува и обратният вариант,
    т.е.някой,който да не ме интересува особено,но да ангажирам вниманието му,за да си осигуря собственият простор или комфорт.
    Тънко се преплитат нишките между характер,емоция,ум,секс,моментни желания и настроения,взаимоотношения…


Leave a Reply

