Сватбарски хак

November 8, 2007

Нали ми предстои ходене на сватба, та…

Знаете как след като вече сте в една или друга степен ерген като идете на сватба, по-възрастните жени и бабите винаги се усмихват зловещо и казват заплашително:

Ти си следващият… 

След което ви сочат лукаво жертвата в костюм с поглед.

И понеже съвсем не съм от хората, които смятат скоро да вървят по стъпките на гореспоменатата жертва и вярвам има доста като мен, ето един хитър хак: те ни казват на сватбите, че ние сме следващите… Ок, ние ще им казваме същото по разните погребения :D

Ще сработи тактиката, убеден съм.

6 Responses to “Сватбарски хак”


  1. Привет, Лъчко :)
    Тоя отговор ми се струва детински и… леко грубичък :) А и някак си не ти отива. Правя това заключение едниствено от представата, която съм си създал за теб от блога ти де… така че ако греша, прощавай! Всъщност дори в стила на Ана ми се струва груб.
    Просто ги подмини с усмивка :) Те хората никога няма да мирясат :)
    Поздрави!

  2. luchko Says:

    Е, това е просто… шега :-) Още едно доказателство, че никой не може да ме приеме като забавен човек, както и че хумора ми рядко е разгбран :-)
    Както и да е, прав си. Не ми отива, бая грубичко е и никога не бих го казал ;-)


  3. Извинявай, ако те засегнах! Май не е моя работа. Трябваше да си замълча. Иначе понякога аз не сгрявам от бъзици, особено ако са добре изказани, така че проблема не е в твоя телевизор. :)

  4. yovko Says:

    Това е златен хак ;-)

  5. luchko Says:

    @Николай Василев: Не си ме засегнал, разбира се ;-) Може би и двамата имаме проблеми с телевизорите и хумора си.

  6. beniirrargo Says:

    I’d prefer reading in my native language, because my knowledge of your languange is no so well. But it was interesting!


Leave a Reply

