29.10.07

October 29, 2007

И така, като всяко хубаво нещо и OpenFest 2007 приключи. Много интересни лекции имаше, за съжаление не успях да присъствам на всички, които биха ми били интересни.

Бях и на OpenART панела в “Червената къща”, където официално се постави началото на SimpleStudio. Беше доста впечатляващо и интересно, мисля че им хареса на хората, които бяхя изпълнили залата до максимум.

Моята лекция… Хм. Абе, с някои забележки от няколко човека и няколко мои забележки към себе си – мина добре, като за първи път. Притесних се много по-малко от очакваното и то само в първите минути. След това се отпуснах, говорих, забравих някои неща, получи се малко анархично, но карай. И хората доста въпроси имаха и смятам че като цяло Enlightenment им хареса. Дори на следващия ден няколко човека се похвалиха, че са инсталирали средата. Също така имаше хора, които казаха, че поради една или друга причина са изпуснали лекцията и ми задаваха разни въпроси, но: ще има видео запис. Скоро, надявам се.

И двете вечери окопирахме “Кривото” (онова, дето е близо до “О, Шипка”) – приятно кръчме с вкусна храна. Все пак беше интересно как човек докато се разхожда около масите чува само думи като Linux, BSD, Perl, WordPress, Developer, С, Мрежи, IPv6 и т.н. :-)

Запознах се с много хубави хора, много от които вече ме познаваха. Ето един разговор от неделя вечерта, проведен на балкона на Военния клуб:

 – Ти си Лъчко, нали?

– Ъ… Защо тук всички ме познават?!

– Слагаш си снимки в блога. :-)

Логично.

***

С една приятелка, с която не се бяхме виждали от две години си уговорихме среща и се видяхме. Все още е същия прекрасен човек, само дето е още по-хубава. Тя винаги е значила много за мен и за тия две години не е имало седмица, в която да не се сещам за нея. В главата ми е като пример за хубав човек, за добро момиче и абсолютно всички нисички блондинки, които съм виждал са  ми напомняли за нея. Имах нужда от такава среща и от самата нея, определено. Дано скоро пак да се видим.

***

Отново да благодаря на Дани, че ме приюти. Смятам обаче следващи пъти да си намеря подслон някъде другаде, че вече става някак си нагло и неудобно постоянно да спя в тях. Дано само да не се разсърди…

***

И така…

3 Responses to “29.10.07”

  1. алекс Says:

    Много се радвам, че те видях на феста. Не, не си напрягай главата, не се запознахме, защото аз някак се смутих да се представя сама, а нямаше кой да поддържа добрата традиция да ни представи, но те виждах тук и там (и в “Кривото”), и много се радвах, че си успял да дойдеш. Дано ти е харесало.

    Догодина пак, обезателно! :-)

  2. luchko Says:

    И догодина гледай да се запознаем ;-)

  3. Emerald Says:

    Нямало кой да поддържа добрата традиция да ви представи… а кака ти Хриси къде беше, а ?! :-( Пък и точно ти, Алекс, да се смутиш, някак не ми се връзва с твоята личност. :-D


Leave a Reply

