23.10.07

October 22, 2007

Готвя се усърдно за OpenFest. Изготвих си общия план на лекцията, репетирам. Дано не се издъня… Или ако се издъня дано не ми се смеят много. И технически проблеми дано няма.

***

Точно ден преди да си резервирам билета и да хукна за виза ми съобщиха, че май нямало да ходя до Пекин, а щели да ме пратят някъде в Европа. Добра новина за мен – по-добре първото ми пътуване навън да е на същия континент и в ЕС. Така е по-добре,  по-постепено ми се случват нещата. А и лудницата покрай визите и безкрайното пътуване (без Интернет, без цигари и наистина си е направо безкрайно) ми се разминаха. А сега да видим какво ще става…

***

Аннавглаватами:) и една съученичка чрез неволен коментар без да подозират ми обясниха защо мацките не ме искат. Срамежлив съм. Да – точно така – червя се, треперя, глътвам си езика, спъвам се (повече от обичайното!), говоря пълни простотии, гледам странно, треперя и други подобни… ъ, интересни работи. Обяснявал съм вече. Преди не много време един приятел (ти си знаеш, мерси!) ми даде доста полезни съвети (и продължава да го прави, ако се налага) и един от тях беше да не бъда така срамежлив, това не било секси и хубаво за жените някак. Не само че не е секси,  ами и ги насърчава да те смачкат, да бъдат груби, жестоки, брутални, да се правят на богини, да те наврат в на кучето бобръската колибка, пък след това като си вече изцъркан и смачкан, евентуално, ако си симпатяга и добро момче – може да те вземат. Брех…

***

Учителките постепенно, една по една се предават и се завръщат. Още малко и ще започнем да караме нормални учебни дни. Айе!

***

PayPal е бавна услуга. Цяла седмица чакам парите от компанията да стигнат до акаунта ми, aka PayPal Balance, като дойдат ще чакам още толкова да стигнат до банкомата.

***

Ето това ще е лаптопа. Ако на пазара не се появи по-добро предложение или нещо не ме разколебае. Само някой друг месец и…

***

Чудя се кога да намеря време за шофьорски курсове. Май колкото по-скоро толкова по-добре, а? Аз в кола само съм се возил и дори не знам какво представлява скоростна кутия… Много съм зле в авто нещата. Ще е трудно. А и тия хилядите листовки…

***

Искам да посетя някое хубаво място в България, където не познавам никого. Да има лесен достъп до там и сравнително евтини, лесно откриваеми хотелчета. Имам нужда от ден-два офлайн, някъде далече в нищото. Няма да е скоро, времето ми е исключително малко, но все пак, очаквам вашите предложения.

5 Responses to “23.10.07”

  1. blacksnoopy Says:

    уф и на мен не ми се мислят тези листовки….

    :)

  2. rosko Says:

    Абе и аз съм се спрял Лъчо на един лаптоп и до месец мисля да си го взема
    само че не е DELL a HP HP COMPAQ 6710b Intel core 2 duo T7500 2GB RAM disk-160GB
    procesor -2.2 Ghz шина-800. Дано се окаже добър, пък и ме посъветваха за HP няма да сгреша:-).

  3. necrony Says:

    Давай смело за OpenFest-a, ще се справиш!

    За шофьорските курсове ще те посаветвам едно- чакай докато не стане така, че ти трябва много за работата.. А и не е кой знае какво.

    Ами препоръчвам ти гр. Чепеларе ;)

    Успех Лъчо!


  4. Забелязах, че си в програмата и че ще говориш за твоя прозоречен управител “Просветление” :)

    Успех, ще се видим в неделя!

    В момента се мъча с едни илюстрации под Inkscape. Забелязах, че при повече блър-нати обекти на листа, програмните операции (move, clone, resize) започват доста да се забавят. А пък става въпрос само за едно размазване… :)

    Ще излиза ли скоро нова версия???

  5. Евгени Says:

    Върви по троянско. Места за отсядане с лопата да ги ринеш :)


Leave a Reply

