Халюцинация

September 26, 2007

Снощи беше една от видимо спокойните, но душевно тръпнещите вечери. Не бях спал отдавна, все още имах проблеми в работата (вече всичко е наред, между другото!) и мислех за 500 неща, включително за нея… Не бях спал около 20 часа и тази нощ се очертаваше отново като безсънна. Макар че в крайна сметка поспах 2-3 часа.

Все се надявах да ми звънне или изпрати SMS или някакъв знак, някак си все исках да я усетя…

…И това желание е от много силно, твърде силно, гадно силно последните 2-3 седмици…

…Не мога да си го обясня защо – едва я познавам…

Та както си се връткам нервно на стола със слушалки на рошавата тиква и цигара стърчаща нейде из под къдриците, чувам как телефона дрънчи приглушено. В съзнанието ми се появява мисълта “леле, ами ако е тя!”, опитвам се да се ориентирам, стомахът ми се свива, опитвам се да открия телефона…

…Я, той бил в джоба ми.

Вадя го и гледам нейното име и че съм получил SMS – леко подскочих на стола – натиснах бутончетата за отключване и изведнъж всичко изчезна. За миг като че ли смених реалностите. Ръчкам, цъкам – нямам нов SMS. Нямам пропуснати разговори. Никаква следа, че някой се е опитвал да комуникира с мен… Оставих телефона и не знаех какво става – беше толкова истинско, ама аз наистина чух телефона и видях нейното име – и все още ми е в главата това… Уви, цял ден днес се опитвам да разбера какво се случи и не успях. Невъзможно е да съм изтрил съобщението само с бутоните, които натиснах. Няма как просто.

Не бях заспал, по дяволите! Често спя върху клавиатурата, но този път наистина… не спях…

Или пък… Е било сън?

Или заради силното желание и недоспиването съм халюцинирал?

Или както прогнозирах миналата седмица, вече наистина откачих тотално?

Какво по…

Leave a Reply

