13.09.07

September 13, 2007

Тровя си нервите около покупки, които исках да направя, а не мога… Мразя като става така… Май трябва да използвам резервни варианти, което ми е против природата – аз като кажа, че нещо ще го имам го имам… Като кажа, че нещо ще се случи – се случва. Но нищо де, след време. Търпението е ключа. Загубих битката с калпави магазини и разните некадърници, но не и войната. За сега нито Sennheiser HD515/555, нито черна Motorola v3x, нито Thermaltake Armor. Ще видим как ще си ги набавя.

***

Освен, че компютъра ми в момента е жалка гледка – шумен е и прегрява, което съвсем не е проблем, предвид че ще взема нов до няколко дни (освен ако съдбата отново не реши ей така, за спорта да ме прецака), аудио системата ми умря. Две от четирите колонки вече ги няма никакви, другите две пръщят брутално. Тъй като съм с почти нулеви познания в областта на аудио техниката, някой ще ми препоръча ли някакви хубави колони? Имам предвид комплект колонки плюс субуфер (така ли се пише това?), като се има предвид че имам (и ще имам с новата щайга) шест канална аудио карта Intel High Definition Audio. Цената не е от особено значение, стига да си струва и да не е космическа.

***

Защо има толкова несериозни хора? Толкова ли е сложно, след като си се разбрал с някой и си обещал да се видите наистина да се отзовеш? Или, ако е излезе нещо да звъннеш? Има телефони, SMS-и, поща, IM услуги, сигнални ракети и какво ли не… Всички като че ли са против мен тия дни. Сега пак старата песен – или прощавам и забравям до следващия път когато ме направят на маймуна или си го връщам тъпкано и си подсвирквам Am I Evil… Като се знам ще е първото. Мразя се, за дето съм толкова добър и търпелив спрямо хората, особено от женски пол…

***

Преди около година и половина бях достатъчно голям идиот за да нараня и съответно загубя едно от най-прекрасните и умни момичета, които съм срещал. Болеше. Така и не я забравих и почти всеки ден се сещам за нея и по-лошото – за всеки един момент, в който съм се държал кретенски или съм правил някаква грешка. От тези спомени боли. Попаднах случайно на нейни снимки в Интернет. Две от тях с гаджето й. Боли.

“Спомняш ли нещо – значи, милееш го”

***

Сестра ми ще се омъжва. През декември. От сега е пълна лудница – спорове кой да се кани, скандали, подобни. Гледат и към мен за пари. И за помощ в организацията, бил съм “стабилен”. Всичко ли аз трябва да отнасям…

***

В събота към училище… От сега ми е гадно предвид, че се налага да работя предимно нощем, заради ненормалните часовите разлики с шефовете и екипа ми от САЩ… е видим как ще станат нещата…

***

Май няма ефект от пътувания и разходки. Не и дълготраен. Усещам се, станал съм някак кисел и твърде сериозен/скучен и само дивотии като горните + работа са ми в главата. Принципно се “славя” с това, че съм сериозен и постоянно зает с нещо, но прекалявам. Чудя се от какво имам нужда, та да съм свеж/усмихнат/щастлив… Дали ако кажа целувка/прегръдка/ласка/любяща девойка ще се окаже, че вече съвсем съм се размекнал? Лоша работа…

***

Чуват се слухове за командировки из Европа… Интересно как неориентиран идиот като мен ще се справи сам по летища, хотели и подобни…

***

Само месец и малко отгоре като проджект мениджър и вече изплезих език… Джунгли от поща, тонове работа и задължения, срокове, бюджети и подобни. Взех да свиквам де…

***

Винаги съм се стремял да грабя от живота с по-малка лъжица, и винаги всичко ми се случва по-рано от обикновено… Първото напълно самостоятелно хранене (според баба ми съм бил на 9-10 месеца и не съм давал на никой да ми слага в устата, искал съм аз), първата цигара, първото ползване на компютър, първия път като правих секс, първата наистина сериозна и отговорна работа… Все ми се случват тия неща по-рано от на повечето връстници. Не със всичките се гордея, но…

Това ме плаши…

3 Responses to “13.09.07”

  1. atan Says:

    Интересно дали Рокфелер е мислил по същия начин, като заключението ти:-) За колонки…доволен съм от моите. Видя – на 7мия етаж съм, понякога идват комшиите от първия, че не можели да си слушат сапунките. Цената им миналата година беше 130 лева в Технополис, преди 2 месеца ги видях за 110. Смятам, че щом държат цена си заслужават, а и честно – доволен съм много.
    5x20w + 1×50 (Suboofer-a).

    Марката е Privilege A-9501

  2. opsa Says:

    http://www.pro-technica.com – там им е сайта, има и телефони. Имат всичко на зенхайзер, магазина им е на попа.

  3. luchko Says:

    Благодаря много.


Leave a Reply

