Кутия

September 10, 2007

Аз съм карък. Изтъкнат представител на Маркототевизма. Но трябва ли това да се подкрепя допълнително от разни кретени?

Избрах си частите от които ще се състои новия ми компютър, aka lilly 2.0. От Плесио. Избрах въпросния магазин само заради кутията, която много, много искам и си казах “айде, от един магазин всичкото”. Напълних кошницата, пуснах поръчката. След два часа някаква девойка ми се обади и каза, че избраните охлаждане, рам и видеокарта ги няма. Да, макар че пишеше, че са в наличност. Хубаво – казах си. Ще взема кутията от там, а останалото – от друго място.

Поръчах кутията в петък. Днес (понеделник) получих писмо, в което ми се карат (написано е само с големи букви) и ми обясняват, че и кутията я нама. А тази кутия я има само и единствено в този магаизин – Плесио. Поне Google така каза.

Не виждам толкова ли скъпо ще им излезе да наемат някой да синхронизира съдържанието на сайта им със съдържанието на складовете им? Това е нелепо…

Та… Кутията е Thermaltake Armor VA8000, черна.  Моля, ама много моля хората в по-големите градове да се поогледат по разните магазини и ако я мернат някъде да ми кажат. Ако някой пък я има на старо и я продава – стига да е в добро състояние – купувам, дори на цената на нова.

Трябва да я имам тази кутия…

2 Responses to “Кутия”


  1. С малко закъснение, но все пак моите 50 стотинки. Има Thermaltake кутии и в Jar. VA8000 няма според сайта им, но има VC8000. Явно си човек, който държи на дизайна. Аз толкова пари за кутия не бих дал даже да е и от карбон :-)
    Успех с покупката ти желая.

  2. luchko Says:

    Знам за тази и за Jar. VC8000 не ми харесва толкова колкото Armor-a… :\ Може би е някакъв много краен вариант, ще видим.
    Аз им писах, дали ще могат да ми доставят VA8000, уви – все още никакъв отговор… Да видим.


Leave a Reply

