gTV и правата ми

September 6, 2007

По информация, сигурна 99%, в предаването “Showbuzz” по gTV (02.08.2007) е бил излъчен моят колаж “Peace“, чиито лиценз, както ясно е написано е CreativeCommons Признание-Некомерсиално-Без Производни . Никой не е искал позволение нито от мен, нито от модела. Нямам информация името ми или адреса на този уеб сайт да са били изписани във финалните надписи на предаването. Не съм юрист, но мисля че монтирането на снимката прави видеото един вид производно… произведение. Това просто прегазва лиценза. Ако някой има запис от предаването – моля да ме снабди с него. Аз ще гледам повторения, дано да хвана точното.

Ако се докаже, че това наистина е така аз и модела ще започнем дело срещу телевизията. Или поне ще опитаме.

3 Responses to “gTV и правата ми”

  1. nname Says:

    виж на нетера.тв, там ги има по предавания, може да го намериш

    нема сми да ги съдиш, не са избили милионите с твоята снимка и щетата е малка. погледни го от друга страна – кражбата означава признание :)

  2. glarusat Says:

    Здрасти пич, как си?
    Лъчка, сигурен ли си, че е било на 02.08.2007, защото според програмата на GTV, визирайки сайт-а им е нямало “Шоубъз”.
    Ще бъде много трудно да се изрови предаването, защото през юли и август са давали повторения на предаването.
    Чао засега Лъче и много успехи ти пожелавам в работата и във всяко едно отношение!

  3. luchko Says:

    хм, хмм.
    Явно има някаква грешка по трасето. То че е било запис – запис е било… Уви, явно датата е грешна.
    Аз им писах – все още нямам отговор. Ще трябва да се обадя лично или нещо такова. Ще го измислим.


Leave a Reply

