Rest

September 5, 2007

Тъй… След един месец работа, работа, работа, асоциален темерутизъм, биене на глава в клавиатурата, малко сън и храна, прочие, прочие си взех три дни почивка. Избрах да се отдам на пътуване и посетих София, където се видях на по кафе с Йовко, след това Пловдив, където се видях с Наско и накрая – Варна. Там се видях с един от от първите братовчеди (в чиито дом преспах) и една мацка, с която прекарах бая време в гушкане по плажовете и пейките в Морската градина. На пръв поглед може да изглежда обратното, но всъщност добре си починах и поспах и като цяло съм зареден с енергия и нови сили.

Сега пак се почва с многото работа, след няколко дни и училище, но поне в главата ми не е такава каша както преди няколко дни. Часовете прекарани в мандахерцане в някой влак са един добър начин за човек да намери време да преосмисли много неща и да разбере други. Идат и добри идеи често, при мен поне. Приятно е.

При заминаването ми на гарата във Варна заварих пристигането на Ориент Експрес. Някой ден ще се повозя с този влак… :-)

3 Responses to “Rest”


  1. :) колкото и да не ти се вярва, вярвам ти, че си си починал. Аз също си почивам като пътувам насам, натам, виждам нови неща и приятели също. Радвам се за теб и очаквам добри постове в бъдеще. :)
    Всъщност и на мен ми се иска да се махна от София за ден-два и скоро ще го направя, но пак не е само почивка, а е свързано и с ангажименти при мен, така че ще видим какво ще се получи :) А и при мен също стои проблемът с работа и учене.

    Believe, I know what are you talkin’bout :)

  2. luchko Says:

    Срещата ми с Йовко беше от части и по работа, така че и аз не бях съвсем на почивка. :-) А на теб ти пожелавам да се измъкнеш от софийската лудница възможно най-скоро и да си прекараш добре каквито и да ги вършиш из провинцията :-)

  3. yovko Says:

    Ей така тръгват лошите слухове, че хората не работят, а само пият кафе :-)


Leave a Reply

