Още за Skype

August 1, 2007

Е, вече окончателно не използвам Skype. До преди две-три седмици го пусках за да видя и чуя разни по-специални хора , но сега и да искам (а аз не изгарям от желание) не мога.

И вече официално признавам Skype за идиотска компания и още по-идиотска програма. Двете основни причини:

  1. Последната версия за GNU/Linux е 1.4.x beta. Добре, чудесно. Ама трябваше ли бе, кретени нещастни да махате старите версии от FTP сървърите си? Това и бавно развиващ се не би го направил – да издаде последна версия, пак повтарям – beta версия и да затрие стабилните от белия свят… Та дори и да не беше бета, старите версии трябва да се пазят така или иначе. Това си е неписан закон просто.
  2. Махна ли са поддръжката на OSS и са оставили само ALSA. Това очевидно прави основата на програмата абсолютно неизползваема под системи, които не използват ALSA, като моята, примерно. Вярно, че версията се води за Linux. Вярно, че в 2.6.x ядрата OSS е със статут “depracated”. Но какво им пречеше не мога да проумея?

Търсете ме в Jabber (най-добре), ICQ, IRC и по пощата, ако до сега сте разчитали на Skype да ме откриете (тези хора се броят на пръстите на едната ми ръка, буквално).

И абсолютно категорично отказвам да използвам MSN.

3 Responses to “Още за Skype”


  1. Добре дошъл в обществото на отхвърлящите Skype. Аз също се отървах от него преди известно време (http://newbiemanager.blogspot.com/2007/07/blog-post_08.html) и никак не се оплаквам. Аз не, че неможех да го ползвам повече, а просто реших, че нямам нужда. Сега си ползвам ICQ и gtalk и всичко ми е на 6 :)
    Между другото, занм че не трябва да ти го казвам, но ако искаш можеш да си намериш по-стара версия на Skype все някъде. Ако желаеш, мога да се пробвам и аз да ти намеря. Но това ми изглежда повече като меча услуга от моя страна към теб ;)

  2. luchko Says:

    По-стара версия не открих. А и вече не ми върши работа. А и не искам. А и проблема не е в това да се открие по-стара версия качена някъде от някого, а че онези идиоти са я махнали от сървърите и де факто са спрели всякаква поддръжка на всички по-стари версии, което е пълна лудост.

  3. atan Says:

    хъхъ:) Уелкъм:) Помниш ли разговора, който водихме скоро:) За жалост имам доста контакти в Скайп, които няма как да пренебрегна, били работни, били приятели :(


Leave a Reply

