Жега

July 22, 2007

Единствената причина поради която в “Нож и виличка” все още няма рецепта “Препечен Лъчко в сладко-кисел сос” е погълнатите литрите Кока кола, Загорка и ледено студена вода тия дни. Софиянци ми се оплакваха че било горещо… Ха! Елате тук да видите за какво става дума! 40 градуса и нагоре последните дни. Не пада, мамка му. Лошото е, че нямам климатик, а стаята ми се нагрява почти целия ден и макар да съм пуснал щори и тъмни завеси и да е като в рог в стаята ми – няма голям ефект.

А духа си повдигам с Апокалиптика, Карл Орф  и невероятните му кантати. Най-вече Кармина Бурана. Цял ден бръщолевя и грача на латински… Добре че съм самичък и няма кой да страда от пеенето ми :-)

3 Responses to “Жега”

  1. Kalandor Says:

    Драсти Лъчко.. радвам се да те видя. И аз от известно време съм си подкарал блогче. Може да му хвърлиш едно око и да си разменим линкове.

  2. luchko Says:

    Пешо, смаян съм :-D Как ме откри?
    И браво за блога, ще те чета редовно. Само си оправи страницата “About” :-) А разказа ти за конерта на Manowar е убийствен. Браво!

  3. Kalandor Says:

    Ами ще се радвам да четем. Аз не съм от твърде пишещите блогъри. Просто споделям неща които са ми направили някакво впечатление.


Leave a Reply

