Протест

July 18, 2007

Утре в Столицата има протестно шествие в защина на българската природа. Започваме от 19:00 пред НДК, по Витошка та до Ал. Невски.

Аз ще съм там. Утре сутрин пътувам, след шествието направо се прибирам. Ще имам малко проблеми със сметките после, но каузата си струва.

П.П. Някой може ли да подсигури лепенка и за мен? :-)

3 Responses to “Протест”


  1. Аз ще се постарая да съм там, иначе – ако нямаш де да спиш или нещо такова, при мене се намира едно свободно легло :)

  2. luchko Says:

    Варианта със спането е много резервен – почти задължително трябва да се върна на същата вечер, защото съм затрупан от работа. Все пак благодаря за предложението и ако отново съумея да оплескам нещата до такава степен, че да изтърва и последния влак – може би някак ще се свържем :-)

  3. Arcane Lore Says:

    Природа – да, цензура – не!

    Утре, четвъртък (19 юли) ще се проведе шествие-демонстрация на подкрепата ни за бълкарската природа. Демонстрация е, защото всеки и всички за


Leave a Reply

