Пфу

July 15, 2007

Щях да си изям пръстите от яд… Инцидентно си затрих директорията gfx/ и съответно всички картинки и иконки които сътворих от 17.05.2007 насам вече ги няма. Растерите седят по разни места дето съм ги качвал, но векторите, дето са по-важни – няма ги (нямам навика да ги качвам където и да било тях, рядко друг освен мен има нужда да ги има). Какво става тия дни с мене… Никакъв късмет. Един приятел разполага със свободно място на един SVN сървър и ми даде акаунт… Появиха се някакви супер странни проблеми и след час разправии и главоблъскане се чу:

04:56 <morlenxus> omgomg
04:57 <morlenxus> IT sowrking!
04:57 <morlenxus> Can’t write
04:57 <morlenxus> It’s working
04:57 <ManoWarrior> hahaha!
04:57 <ManoWarrior> \o/

Сега Cron ще качва всички иконки които правя на SVN-а ежедневно и ще имам сигурен бекъп.

За втори път ми се случва да губя толкова много и толкова важна информация, при първия път ми изпуши хард диска. А сега да видиме как ще стане :-) А, и като стана дума – започвам да събирам пари за нов хард диск че тоя хем не ми стига, хем е много стар и бавен и скърца и.. грр.. Някой да ми препоръча нещо (марка, модел) от 120/160 GB?

One Response to “Пфу”

  1. skoklyo Says:

    Вземи възможно най-големия, цените са такива, че за десетина долара разлика обемът е 50-100% отгоре/отдолу.
    Когато търсех последно, като най-тихи се явяваха уж Seagate Barracuda и Raptor на WD, но ако имаш познат с актуална представа – вземи съвет, посети и tomshardware. Лично аз се бях отчаял от стърженето на стария Maxtor, така че ги избикалям отдалече, може и да са се оправили хората, но …


Leave a Reply

