:-X

July 14, 2007

Здравей, ченге.

Четеш ли си? Айде, чети си…

Майната ти. Майната ти на теб и на всичките ти шефове. Ще пиша в личния си блог каквото си поискам. Не споменах за протестите за спасението на Странджа тъкмо защото нямах възможността лично да отида. Но това няма да се повтори – другия път и аз ще съм там. И ще разпространявам информация на пук. Защото няма нищо незаконно в това. И до момента в който не призова за насилие, анархия, безредици, не направя самопризнания за убийство или че съм наркодилър – ти няма да ме четеш. Още по-малко да ме разследваш.

Защото това не е България от моите мечти. Аз не искам да живея в полицейска държава. Защото и аз съм мечтател… И защото съм млад. Защото съм перспективен и умен, и по дяволите защото и аз бих могъл да дам нещичко на тази държава след време. И ми дотегна да гледам как такива като теб мачкат (и буквално и преносно) такива като мен.

Тази няма да я бъде.

Metallica – …And Justice For All

7 Responses to “:-X”


  1. […] Лъчезар Петков в блога си Монологър: :-X […]


  2. […] :-X – Лъчезар Петков; […]

  3. марта Says:

    …защото и аз съм мечтател…

    имах в петък спор с моето Криси къде да ходим да тушим мъката от миналия изпит по математика – на сладкарница или на протест за Странджа. На протест не отидохме, защото при мен нещата бяха 50/50, а при нея 100 в полза на сладкарницата. Чудя се как нещо абсолютно очевидно за мен – че в името на идеалите си човек трябва да се бори най-яростно, особено когато е млад и особено когато е безнадеждно, може да е очевидно невярно за друг, при това израснал в моята среда. За нея законите на обществото определят поведението, за мен остарелите закони трябва да се променят. Мисля си, че сега му е времето да бъдеш мечтател.

  4. Arcane Lore Says:

    Полицията разследва блогери?

    Нима е възможно при толкова много други проблеми, при показни разстрели в центъра на столицата, откраднати милиони от управата на парното,

  5. Пропаганда Says:

    Не всички полицаи са виновни. Всъщност само шепа хора манипулират една организация, която е девоенизирана само на хартия


  6. […] законност minus273 – Quis custodiet ipsos custodes? monologer – :-X dnevnik – Полицията привиква блогъри заради […]


Leave a Reply

