И така…

June 10, 2007

Няма да разказвам за концерта на Мейдън. Не. Първо защото едва ли на някой му се чете за моите премеждия и приключения в дебрите на София, и второ защото е повече от ясно, че концерта беше велик, грандиозен, страхотен… Едва ли има точна дума, с която да се опише тръпката. Само ще вметна, че два часа след концерта едва говорех и два дни след това ме боля гърло.
След като се прибрах от София бях крайно преуморен, недоспал, недоял и какво ли не… Веднага след душа заспах. През нощта се събудих… След това отново заспах… И проспах училището (срядата).  Явно трябва по-често да се мятам по концерти, та да спя нормално :-)

***

Купих си нов хладилник. 187.5 сантиметров Whirlpool. Проблема беше само че трябваше аз и баща ми да го носим от двора до втория етаж… А след това да смъквам един грамаден стар диван в гаража (още му търся транспорт да го закарам до село). Целия се изподрах и насиних в стремежа хем хладилника да оживее хем да не надера стените на тясното стълбище. Е, поне хладилника оцеля.

***

Pain is caused by pleasure.
Закон на природата. Покрай концерта и предишното ми пътуване за бала на Дани (и двете събития бяха наистина безценни) изтървах доста материал и пропуснах няколко класни и контролни. Тази седмица наваксах три от тях. Утре ме посрещат от главата за краката с контролно по физика. В момента уча за нещо наречено “термоядрен ситез”. Нямам идея за какво става дума… Дано да изкарам тройка или нагоре, че иначе става лошо.

***

Минах на Fedora 7 след като опитах Ubuntu и не останах особено доволен. FreeBSD ми липсва, нищо не може да я замести и е твърде вероятно да зарежа тия Linux-джийски истории и да се върна отново към любимата система. В крайна сметка поне може да чете NTFS, което предполагам е достатъчно. Ще видим…

Leave a Reply

