Пак в София

May 25, 2007

Ух.. Завърнах се.
Но не ми се пише…
Само накратко:
На тръгване влакът закъсня. Пак. Стоях прав с часове. Пак. Дани отново е прекалено гостоприемна и не ми дава да плащам докато съм в София. Ще се сбиеме с нея накрая ;-)
Разхождахме Лара и Чери – много приятни кучета. Този път през нощта не гушках костенурката Чорт – като се събудих беше на пода.
Запознах се с доста нови и приятни хора покрай бала.
Прекарах няколко часа в дома на едно от най-красивите момичета, които съм срещал. Нейния кралски дог се засили да ме хапе, но се разминах само с облизване по дясната ръка. И това само час след като две кучета се засилиха да ме хапят на една спирка близо до Лъвов мост.
Орландовци е интересен квартал.
Отново си изтървах влака на връщане. Добре, че имаше по-късен в 10:45. Чак в 4 сутринта се прибрах. И се понаспах.

На 3ти или 4ти пак съм в София.

Leave a Reply

