Божилов?

May 8, 2007

Боже, колко мъка има по този свят, Боже…

Днес за пореден път в главата ми нахлуха смътните ми спомени от 1996/1997 г. Звучи странно, тогава съм бил много малък, и все пак тогава само висях пред телевизора и гледах митинги, политически анализи (които едва ли съм разбирал) и подобни. От хлапе се интересувам от политика. Имам ясни спомени как гледам БНТ на 11 януари и как хората нахлуват в Парламента. Помня и “Който не скача е червен”, Костов със високоговорителя, полицаите с палките и сълзотворния газ и прочее и прочее. Та реших да си поприпомня малко факти и да погледна на събитията през сегашния ми светоглед. И така след като поразпитах Уикипедия и дядо Googlе… Внимание, (особено на вниманието на Жоро Чорбаджийски) попаднах на този сайт. Замалко да падна :-) Този човек освен, че все още е жив и продължава да си пише глупостите, ами и явно иска да става евродепутат. Не стига това, ами и неговият изключителен бестселър “Клопките на Linux… и отворения код” все още се рекламира (с банер, на който пише “нова книга”?!) и продава на цената 2, 95 лв.
Аз нямам думи… Да се смея ли, да плача ли, да се ядосвам ли… Не зная вече.

Long Live Absurdistan!

Пояснение:
Някои от читателите ми не знаят тази история и биха се учудили защо пък особено Жоро трябва да прочете тази публикация. Четете ;-)

One Response to “Божилов?”


  1. Губиш си времето като изобщо пишеш на тази тема.


Leave a Reply

