28.04.07

April 28, 2007

Зает съм. Много. Пиша (мнооого) документация, рисувам (с перо, четка, молив, прочее), рисувам (с мишка, клавиатура) и още разни лични неща.

***

Чувам, скандалът покрай “Топлофикация” София става все по-сериозен… Какво ли ще излезе в крайна сметка…

***

Нека й на Масларова.

***

Преди време ми казаха, че врачката в bTV (Алена?) била предсказала, че през 2007 ще бъде открит живот на друга планета. С откритието Глис 581 C, струва ми се, сме крачка напред по пътя към това откритие. Само дето не вярвам на врачки… И все пак тази планета ми привлече вниманието и е основното нещо, което ме занимава през минутките свободно време, които си позволявам последните два дни. Очаквам с нетърпение да дойде лятото, когато телескопът Allen ще зафункционира и ще я гледат през него.



Визията на планетата е плод на въображението на художник.
Останалото е приблизително реалистично (да, дори цветът на звездата, тя е Червено джудже).

Leave a Reply

