Metallica ’07

April 13, 2007

Metallica вече са в студиото и тъкмят албума, който ще излезе по някое време тази година.
Съвсем не съм сигурен какво да очаквам. Дори мога да кажа, че съм тотално объркан… Първо, нека поясня, че “St. Anger” за мен не е Metallica. То е нещо друго… Някакво дрънчене и “тик-тик-тик”-такане там… Пълна издънка.
Сега за Трулио… Кефи ме пича. Латиноамериканец с бас китара трудно се среща по рок/хеви/траш сцените (изключваме Sepultura, те са друго нещо). Гледах, смея да твърдя, доста видео записи с този човек и мога да кажа, че съм впечатлен от музикалните му умения. Най-вече, свири с пръсти, а не с перо, както Нюстед. Което при добро желание може да върне звученето на групата от времето на Бъртън, макар че той е бил просто гений и трудно може да му се мине нивото. Все пак обаче, сценичното му поведение не ми допада толкова колкото на Джейсън “Bomb of a person” Нюстед.
Визията му не е зле – (много) дълга коса, брада, якичък и с тая обратна захапка и брутална физиономия изглежда подходящо.
Та за албума…
Чух “The New Song” и “The Other New Song”, изпълнени съответно в Германия и Корея през миналата година. Най-добрата новина е, че Хамет се завърна, тоест, сола ще има! И то готини, от това, което чух… Въпреки отвратителния запис. Улрих пък е с каса, което също е добър признак. А песните… Първата е дългичка, втората – не толкова. И първата ми хареса повече. Втората по-скоро напомнят The Offsprings… Което много ме плаши.
Това е, което чух. Сега коментарите… Улрих казва, че албума няма да е толкова сърдит и агресивен като “St. Anger” (което надявам се значи че няма да има такова дрънчене, пръщене, прочее), а Хамет говори за някакви минорни изпълнения, които няпомнят за средния изток. Тоест, да очакваме ориенталски мотиви?!  Не ми се вярва.  По-скоро човека е преоткрил източната/арабската култура и музика ;-) Както самият той казва:

We’re playing notes that were played, have been played for thousands of years, that aren’t born in western culture, and it’s just a trip to see.

Ще видим какво ще излезе от цялата работа. Да са живи и здрави и да се забавляват… Това е най-важното. Пък дано да зарадват и нас! :-)

Leave a Reply

