Flying!

April 13, 2007

Летя!
Или по-скоро… Лили лети. За непросветените – Лили е компютъра ми ;-)
Макар че от снощи съм с новия процесор едва сега съумях да му се порадвам както трябва – компилиране, браузване, най-вече рисуване и т.н. Не за друго, ами защото съм идиот – забравих, че трябва да се обадя в доставчика и да им кажа новия си MAC адрес (с дъното смених и мрежовата карта) и седях без Интернет връзка до преди няколко часа. В крайна сметка трябваше да се обадя и да докарам техниците в къщи… Стана ми тъпо, трябваше да се досетя.
Нищо де… Сега прекомпилирам цялата система. Всичко е толкова бързо…
Само да не излети през прозореца ;-)

2 Responses to “Flying!”

  1. atan Says:

    Честито:-) Скоро и аз ще се сдобивам с такова:-)

  2. luchko Says:

    Благодаря. Значи… Заедно ще летиме :-Р


Leave a Reply

