Без кафе

April 7, 2007

Днес нещо ми щукна и реших да се опитам да прекарам един ден без да пия кафе.
Резултатът е ужасен… В момента гледам с премрежен поглед, имам ужасно главоболие, очите ми са кървясали и сълзят упорито, прозявам се като луд, не ми е до нищо (дори не съм рисувал днес..) и до никого (кисел съм и силно неадекватен)… Но все пак не заспивам. Не ми се спи.
По-скоро бих спрял цигарите, от колкото кафето. :-)

2 Responses to “Без кафе”

  1. Евгени Says:

    А аз мразя да съм зависим от нещо и нито пия кафе, нито пуша :) Чувствам се слаб , ако немога да съм адекватен без нещо си там..

  2. luchko Says:

    Всеки си има слабости. Всеки. И всеки е зависим… От нещо или от някого. Някои са зависими от кафе, цигари и/или твърди наркотици… Други от секс/жени (или конкретна жена), трети от нещо друго… Всяко нещо би могло да е наркотик и всеки се пристрастява към нещо. Или някого.
    Аз си признавам: пристрастен съм към кафе, цигари и секс. Да, точно така. Адски сексуален съм и това много ми пречи…
    И трите неща много ми харесват и точно това е причината да съм пристрастен към тях. И да са ми слабост. И да съм зависим.
    Първите две бих могъл да спра… За третото съвсем не съм сигурен. Не и следващите 30-40 години ;-)


Leave a Reply

