Glam Rock

March 23, 2007

Всъщност, не съм голям почитател на този вид музика, но едно красиво девойче ме вдъхнови.
Всъщност, това е първия ми по-сериозен опит да нарисувам човешко същество с вектор.
Всъщност, не се получи кой-знае колко добре.
3 Responses to “Glam Rock”

  1. Mannie Says:

    Добре че съм аз да ти показвам яки мацки …

  2. luchko Says:

    Аха.. Какво щях да правя без тебе…(освен, че щях да си живея на спокойствие) :-) А и ти самата спадаш към категорията “яки мацки”, така че… Благодаря, че съществуваш.

  3. nname Says:

    добра е, но можеше и по-стилизирано, все пак е рисунка, не снимка


Leave a Reply

