Чалга-киборг

March 16, 2007

Напоследък все ме питат какъв смисъл влагам в моя лаф “чалга-киборг”.
Значи, както е добре известно, аз много мразя чалга. За мен това е нещо кичозно, пошло, грозно, депресиращо, деградиращо обществото… И при никои положения не мога да го нарека музика. Еднотипни текстове, от които хората затъпяват, елементарни (понякога всъщност, не толкова) ориенталски ритми, преплетени по гаден начин с балканска музика и прочие. Често обаче, казват ми хората, че ако чалга “певиците” звучели отвратително, то въобще не изглеждали така.
И все пак, визията на типичната чалгаджийска певица е горе-долу следната: изкуствени гърди, изкуствени устни, изкуствена коса (или просто изкуствени плитки/опашчици и подобни), изкуствен цвят на изкуствената коса, изкуствен интелект (което често се подсказва от визията), неприлично количество грим (толкова, та да замязат на нещо средно между маската на Тутанкамон и самата мумия), изкуствени очи (т.е. лещи) и Бог знае още какво изкуствено по тях. Може би дори ръцете и краката им са всъщност лъскави протези. Киборги.
Е, който каквото и да ми говори… Това за мен е също толкова грозно колкото и гласовете им, “музиката”, която изпълняват, “изкуството”, което правят и “културата”, която пропагандират.
Аз харесвам естествените момичета – от онези, чиито дефекти мога да видя като ефекти. И най-важното е момичето да е красиво и без грим. А грима, уважаеми дами се слага колкото леко да подчертае вашата красота. Не се мажете така, че често имам чувството, че ако целуна една средностатистическа девойка макар и по бузата – устните ми ще залепнат за нея.
И помнете: за да разберете, дали една дама е наистина красива просто я вкарайте в банята. И ако след душ, като е измита от всичките химии по нея и е рошавичка не ви хареса – просто не я взимайте. :-)

6 Responses to “Чалга-киборг”

  1. Mannie Says:

    А на мен ми каза че съм ставала за чалга-киборг…

    Лъчо гаден си!

  2. luchko Says:

    Това, че Seek And Destroy в твое изпълнение не звучи добре (кхм) не значи, че ще те правиме киборг… Аз само се шегувах… :-) А и не пееш чак толкова зле… Другия път ще упражниме пак с Metallica :-)

  3. Mannie Says:

    Searchiiiiing…

    SEEK AND DESTROY!!!!!!!

    Според мен е невъзможно да не ти харесва моето пеене ..аз съм толккова добра в тази дисцииплина пък и като имам женалие да си пея една от (може би дори най най ) любимите песни .. ще си я пея пък

    SEEK AND DESTROY!!!!

    :Ppp~

  4. luchko Says:

    Най-добре е заедно като я пеем. Ненадминат тандем сме ;-)

  5. random Says:

    Тутан Камон казваш….. :)

  6. luchko Says:

    Аха :-) Не си ли приличат? :-) Същия ефект се постига с една камара фондьотен…


Leave a Reply

