В Пловдив

March 11, 2007

Айде и аз отидох на майната си… :-)
Наско празнуваше рождения си ден вчера (тоест, десети март, събота) и аз разбира се, се занесох до Пловдив.
Всъщност, още в петък отидох. Много исках да се махна от тук и не издържах. Та, да карам по ред…
В петък сутринта се завлачих до училище само за половин-един час по настояване на баща ми, пък и да си нагледам пилците (т.е. момиченцата ;-)). Бях силно превъзбуден, тъй като Мани беше купила билети за Iron Maiden от София. Все още бях в силен транс и летях из небесата. Пихме по кафе със съучениците през голямото междучасие и се изстрелях към дома. По пътя си купих храна и шампоан. Хапнах си както си му е реда, изкъпах се, изсъхнах и се запътих към гарата… Там трябваше да си вадя карта за намаление. Бях взел уверение от училище. Подадох го на една прилично нелюбезна поне сто килограмова лелка, която гледаше лошо през вратичката на касата. Започна да сумти и изръмжа, че не било написано нещо си. Аз опитах да я убедя да го приеме – все пак имаше печати, подпис – всичко. Но учебната година не била написана, или нещо такова. Наложи ми се да платя билета си на редовна тарифа… 11.70 лв. За капак чаках като гламав час и половина на гарата. Както и да е. Тръгнах. От Велико Търново се качиха някакви мацки във влака – от американския колеж там. Едната очевидно ме хареса и ме караше да й рисувам разни неща по една от тетрадките. Беше симпатично момичето.. А и приятно. Дори умно. Пътувахме заедно до Стара Загора, от където бяха повечето от въпросните мацки. От там аз хванах експреса за Пловдив. Пристигнахме с 5-10 минути закъснение. Там ме чакаше тайфата – поне десетина човека, начело с Наско. Много се зарадвах да ги видя всичките. А с него се прегрнахме така, все едно щяхме да си трошиме ребрата… Но не се бяхме виждали повече от година… Запознах се с няколко нови муцуни, Включително и с Иво. Пихме кафета в едно от заведенията в подлеза и съответно аз, Симо и Божо се отправихме към една кръчмица, а останалите – те нали са група – отидоха на нощна репетиция. В кръчмицата видях Любо Караджов – един човек, който аз безкрайно много уважавам и ценя и исках много да видя. Едва го познах – пуснал си е дълга коса. Ще я реже. Не му отива. Поприказвахме си хубаво и поехме към Симо, който ме пое у тях да пренощувам. Там заварихме брат му с някакви негови приятели – гледаха филм и си говореха. Реших да остана малко при тях. След това легнах. Спах до 12 на обед. Брата на Симо беше направил закуска. Хапнахме, почистихме и излязохме да пиеме кафе в кварталното заведение. След отва се върнахме у тях, пак почиствахме (или по-скоро той, не ми даде да помагам много). Машата и Божо в последствие пристигнаха и в продължение на два часа цъкаха Тейкън 3 (или там както се пише играта). След това с Машата се изнесохме към гарата, където ни чакаха Наско и софиянци, които току що бяха пристигнали. След това се мотахме, ядох яки пловдивски дюнери, момичетата отидоха за чорапки и се завлачихме в една рокаджийска кръчма. Там дойдоха още хора. Посъбрахме се и се запътихме към Симо, където щеше да се състои купона. С Машата се захванахме да правиме руска салата, но аз отново не помагах много. Бяхме доста хора, идваха все повече, имаше хора почти навсякъде. В детайли няма да описвам какво се случваше – толкова много простотия на едно място рядко се среща :-) Имаше една много красива бургазлийка, с която дори се уредих да се снимам! :-) Към края, когато стана тихо и много от хората си тръгнаха – може би след 3:30 през нощта, се изпружихме (т.е. легнахме) няколко човека сасред коридора и си четохме “Наръчник на галактическия стопаджия”. Беше интересно. Само дето докато четеше една от двете мацки аз задрямах. Но някак се гушнах в Габи и едната и опашчица (тя има хубава прическа с две малки опашчици на тила) ми се завря в лицето замалко да кихна върху нея. А аз кихам доста шумно и… Абе, добре, че не кихнах :-) В крайна сметка те двете и Божо решиха да спят там, в коридора, на пода. Аз отидох при будните… С Наско се бъзикахме с Нина… или поне така мисля, че се казваше момичето… След това малко ми се губи от преумората, след това, към 7 сутринта с Наско тръгнахме барабар с компютъра му и подаръците му към дома му, който е на път за гарата. Моя влак беше в 7:38. В крайна сметка тичахме по гарата за пореден път… И за пореден път хванах влака. Седнах. Гледах тъпо. Заспах. Събуди ме чистачката на влака в Стара Загора – същата чистачка, която ме беше събудила и миналата година по абсолютно същия повод – “момче, ставай, влака отдавна спря”. Кракът ми беше яко изтръпнал и замалко да се убия като слязох от влака. Добре, че имах един час да чакам докато тръгне другия влак за Горна Оряховица. Хапнах си, пийнах кафе, направих опит да се обадя на Мани, но тя, разбира се, спеше… Качих се във влака, там се запознах с две американки. Оказа се, че едната работи в моя град като доброволец, а другата е в Омуртаг. Приятни млади дами. Пак дремнах. После пак гледах тъпо през прозореца. Най-накрая, към 14:30 влака пристигна. Веднага се качих на автобуса към вътрешността на града. Преди да се прибера минах през супер маркета за RedBull и Snickers-и. Угодих си. Прибрах се, разбира се – чат (човек може да си помисли, че съм на 13 години обаче…) и се свързах с хората, с които трябваше да се свържа. След това къпане, храна… И така до този не толкова късен вечерен час. След няколко часа възнамерявам да лягам, но преди това имам доста работа…
И така… Наистина безкрайно много обичам Пловдив (и голям процент от пловдивчанки, както и накои пловдивчани, но чисто приятелски, разбира се). Надявам се скоро пак да ида… И ще.

powered by performancing firefox

4 Responses to “В Пловдив”

  1. Сево Says:

    Много се радвам че се видяхме, дано за в бъдеще има повече поводи да се събираме, че така от година на година … :)

  2. necrony Says:

    пращам ти снимките, където те снимах с Марийка.. яката мацка от Бургас.. другите снимки(и клипчета) ще ги пратя на Наско, да ги пусне през апачето :) айде… а и приятно ми беше да се запознаем.. йхахах кви ги говоря.. изтрещян!

  3. bojo Says:

    И аз останах радостен като разбрах, че ще идваш ;) хубаво щеше да е да се виждаме по-често :)

  4. atan Says:

    Бухалки:-)


Leave a Reply

