Lonely

February 23, 2007

Както всичко вървеше сравнително добре през деня, така ми се стъжни тази вечер. Изведнъж всички приятел(к)и (включително и Тя) с които си бъбрех хукнаха на някъде с гаджетата си или с компании, разни… По ирония на съдбата пък точно тази вечер ми е свободна и нямам работа. И през последните няколко часа седя и гледам тъпо в монитора… Така де, май по-скоро монитора гледа мен… Слушам Apocalyptica и… Хм…

Сам, самотен, тъжен. Отдавна не ми се беше случвало да изпадам в подобно състояние… Все съумявам да се крепя някак и да подтискам емоциите… Но тази вечер ми е трудно да го направя… Твърде трудно. За капак отново се скарах с баща ми…

Такива работи…

Нищо де… By Myself, But Not Alone, както се казва.

Leave a Reply

