Blogger неволи

February 23, 2007

Преди малко връхлетях в блога на Марта, и аха да тръгна да коментирам и останових, че коментари от потребители, които не са регистрирани в Blogger не се допускат.

Не ми се случва за първи път това, така че моля, всички потребители на Blogger, които държат на коментарите, или поне нямат против някой да коментира публикациите им, да разрешат коментарите от нерегистрирани потребители. 99% съм сигурен, че това е възможно и съвсем не е сложно да се направи някъде из настройките. За всеобщото благо е.

Благодаря.

2 Responses to “Blogger неволи”

  1. Евгени Says:

    Мда има го :) и е много удобно стига да не изключиш проверката с кода на картинка, защото тогава те залива спам :}

  2. Марта Says:

    Извинявай :(
    Иска ми се да кажа, че не бях аз, но може би “няма да се повтори” е по-удачно. Разбира се, че го има в настройките, но кой да погледне. Поправено. Заповядай.


Leave a Reply

