20 неща, които не знаете за мен

January 10, 2007

Айде и аз да се включа…

1. Първото ми пушене на цигара беше когато бях на 5 годинки. Пропуших сериозно на 12.

2. Изгубих девствеността си на 14 годишна възраст.

3. От пети до осми клас не ходих често на училище, или ако ходех – не учих.

4. Смятам бавно и трудно дори елеметнарни неща (проценти, дроби). Причината – виж 3.

5. Като бях на 9 бях върл почитател на Prodigy. Исках дори да ида на концерта им в София, но очевидно това беше невъзможно.

6. Направих първия си уеб сайт на 12 години. Взъзка.

7. Като бях на четири ми купиха пинчър – Лиза. На първия ден му отскубнах един мустак. Животното живя над 13 години и така и не ми прости – много ме мразеше и изпитваше параноичен страх от мен.

8. Поглъщам приблизително два килограма храна на ден, а тежа ~60 кг.

9. Като бях на 13 ходих в продължение на няколко месеца редовно на дискотека заради едно момиче. Веднъж опитах да танцувам. Познати и приятели още се смеят със сълзи като се сетят каква гледка съм бил, танцувайки. От тогава осъзнах, че все още не е измислен танц, който да мога да танцувам без да строша нечии капачки или да изглеждам малко повече от тъпо. Повечето хора са по-пластични на собствените си погребения от мен…

10. Любимите ми игри и до ден днешен (макар и да не ги играя) са Diablo и Planetarion.

11. Купих си мобилен телефон едва през юни 2006.

12. На 16-ти юли 2006-та за пръв път надрасках нещо в Inkscape. На 31 август същата година официално станах главния дизайнер на Enlightenment.

13. Първия ми сблъсък с IRC беше като бях на 9 години.

14. Първия ми сблъсък с GNU/Linux беше като бях на 12. Росен Великов – един уважаван от мен човек, админ, в стаичката си в една компютърна зала, имаше камари компютри, модеми и други неща, които тогава не знаех какви са. Единия компютър изглеждаше странно – само конзола. Тогава попитах какви са тия букви и защо няма прозорци, а той ми отвърна – “Това е Linux”. Не го разбрах.

15. Първата ми GNU/Linux дистрибуция беше Mandrake 10.0, беше януари 2005, когато за първи път инсталирах нещо по-различно от Windows. При това без да знам дори какво всъщност е това, как работи, как работят програмите, какви са тия програми и т.н.

16. От януари 2005 мразя #linux@UniBG. След като ми казаха “rtfm”, без да знам какво значи самото съкращение и без да знам къде е този fuckin’ minual, та да го прочета.

17. Искам някой ден да инсталирам Solaris.

18. Ползвал съм UNIX-подобни системи много повече от Windows и трудно се справям като седна на машина с инсталирана майкрософтска система.

19. Имам сертификат, според който владея C#. Нямам си и представа от C#.

20. Често прекалявам като започна да говоря и/или пиша… :-)

Хвърлям ръкавицата на Георги Чорбаджийски , Пейо Попов и Ясен Праматаров. :-)

2 Responses to “20 неща, които не знаете за мен”

  1. Arcane Lore Says:

    Сподели с групата

    Дълго не се беше появявала наоколо из блоговете верижна тема – е този път не ме пропусна. След като много хора приеха присърце споделянето …


  2. […] Дълго не се беше появявала наоколо из блоговете верижна тема – е този път не ме пропусна. След като много хора приеха присърце споделянето “пет неща, които не знаете за мен” и след като на няколко пъти вихрушката ме отминаваше, накрая ме предизвикаха от две места, почти едновременно – george и luchko. […]


Leave a Reply

