Roamer

January 9, 2007

> Планирам да се махна от тук

> За два-три дни

> И да обиколя България

> Тук -> Ст. Загора -> Пловдив -> София -> Варна -> Русе – Тук

> Може и друга дестинация да измисля спонтанно :-)

> Липсва ми.. пътуването.. планините, рекичките.. хората по влаковете.. ужаса на БДЖ, ако щеш

>> Хехе. Яко :) Мен нашите не ме пускат така… :-(

> Жалко. С удоволствие бих те взел за компания като изключение (принципно пътувам сам)

> Но аз съм си решил да се разходя и да изпусна парата. Твърде много ми дойде.

> И като пораснеш обещавам да те взема ;-)

>> Хаха :-) Йе! { }

> Да видиш какво обичам аз… току виж сме открили още едно общо нещо :-)

> А с момиче е много приятно да се пътувa..

> Вие момичетата обичате да се гушкате и да спите докато пътувате :-) Не познавам изключения.

>> Тъкмо това си помислих. Боже.. О.О Представих си следната гледка: Аз и ти в претъпкано купе посред нощ, облегнала съм се на теб и спя.

> А аз блея през прозореца. :-) И в моята глава е същата история.

>> А ти гл…

>> Еееее! Абе! :D

>> …Гледаш през прозореца

>> Това се опитах да напиша. :D

> Само купето не е претъпкано – хората бягат от мен обикновено. Рядко съм с хора в купе, освен ако самия влак наистина не е претъпкан.

>> Хахаха :-) Ем аз като съм пътувала нощем винаги е било фраш.

> Е, заради нас ще изпразнят едно купе. Да сме си на спокойствие.

>> Хаха :D Да…

> Само ще направя следното:

1) Пускам косата;

2) Обличам нещо кожено и слагам веригите;

3) Давам ти близалка и те пускам да беснееш из купето;

> Вярвай ми, няма да остане жив човек в целия вагон направо :-)

>> Хахахах :D

> След някой друг месец като навършиш 18 ти обещавам поне едно такова незабравимо пътуване :-)

Това ще ми напомни за обещанието ми… А съвсем скоро, само мъничко да се упарича (опарича?) и изчезвам за 2-3 дни. ;-)

Разговора е ваден директно от чата и възможно да е с правописни и подобни грешки.

Leave a Reply

