Dell 2407WFP

January 3, 2007

И така, след дълги консултации с профисионални дизайнери от всички браншове, четене на ревюта, спецификации и прочие подобни занимания окончателно реших новия ми монитор да е Dell 2407WFP.

Малко информация за Дзверчето:

Както се вижда – красив и семпъл дизайн – нещо, на което много държа. Естет съм, просто ;-)

24″ (двадесет и четири инча) по диагонал. Още, направо от сайта на производителя, не ми се занимава да превеждам:

100 mm VESA® Mount Compatible, Integrated 9-in-2 Media Card Reader/Slots, Picture In Picture / Picture By Picture, Includes Height Adjustable Stand, 16 ms typical (black to white), 6 ms typical (gray to gray) Response Time

Extended/Portrait: 23.02″, Compressed: 15.27″

16.7 Million Colors

76 Hz x 81 kHz Max Sync Rate; 7.68″ Depth; Max Resolution: 1920×1200;

4 x USB 2.0 / Analog / DVI-D / S-Video / Composite / Component Connectors

Сега единствения проблем е от къде да си го купя. Има списък с български дилъри на сайта на компанията. Обаче, малка част от тях имат сайтове, което ме втрещи. Друго, че например Intelinet очевидно продават всичко де що е на Dell, но не и монитори (самостоятелно). Ако някой знае от къде мога да си набавя монитора (града не е от значение, стига да е в България) да казва – би ми спестил много нерви.

Самия монитор не е скъп. До $800 е. Тоест, на сайта на Dell струва $719, но съм убеден че тук ще е по-скъпо.

Тоест, скъп е – по джоба на повечето хора, но за възможностите си бих казал, че е на страхотна цена.

В крайна сметка, най-хубавото е, че сам си изкарах парите. Нашите почти не взеха участие. Сам, ей с тия двете ;-) Но повече за това – друг път.

Следваща цел: Logitech DiNovo Media Desktop.

2 Responses to “Dell 2407WFP”

  1. Sami Says:

    На монитора не му се гледа дизайна. Аз не бих заложила на Делл.

  2. luchko Says:

    На всичко му се гледа И дизайна. Поне аз не мога да сложа нещо грозно в стаята си, особено ако ще го гледам постоянно. А монитора се превръща в съществена част от интериора, особено в такива размери.
    А какви са аргументите ти против Dell? Аз си признавам – далеч не съм от знаещите и разбиращите… Така че ще се радвам на добро обяснение и аргументация.


Leave a Reply

