Накратко

December 31, 2006

Майка ми се завърна. Донесе Marlboro, както беше обещала. И пари. Ще видим колко.

Видео картата и лекциите, които ми изпрати Калоян Доганов вече са тук. Благодаря му най-сърдечно.  Куриера ме набута един телефонен разговор… Не знаел как да си отвори входната врата. Не е единствен. Трябва ремонт.

Баба ми Мария също се завърна от Словакия. И тя носи пари. Не знам колко.

Изпуснах ходенето до Каварна (концерт на Дио). Заради майка ми.

Довечера или ще съм с роднини и ще откача, или ще съм сам или с (много!) приятна компания. Дано да е с приятната компания. Или поне сам. Всичко е по-добре от подивели и празнично настроени роднини. Е, не всичко… Гадното е, че все още не знам къде и най-важното – с кого ще съм.

ICQ е отвратителна услуга. Ама наистина.

Сестра ми е свръх-чувствителен 22 годишен пубертет. Баш пубертет.

Карстен ми каза да спра да рисувам и да празнувам. Ако всичко мине гладко ще го послушам. Ако не… #freenode-newyears и Inkscape.

Metallica са велики.

Мразя празници.

2007-ма година няма да се нарича “2007”, а 2006 2.0

Толкова.

Leave a Reply

