Nameless

December 27, 2006

Не знам как да кръстя тази публикация.. за това я оставям така.

Значи… Аз имам един много странен навик – да изчезвам за неопределен период от време. Просто така. Стягам багажа, хващам пътя и се махам. Или просто си седя само в къщи… Не отговарям на SMS-и, не се обаждам, нищо. Това обикновено се случва не рядко, но не и много често. Също така, ме съм от хората, които можете да ги видите да пишат коледни картички или търсят оригинално стихче от максимум десет думи за да изпратят поздравителен SMS.

За това, до всички, които ми се сърдят и мрънкат че не съм се бил обаждал, не съм ги поздравил за коледа и прочие:

Ако наистина държа на някой, то този някой да не се надява на лигава картичка или да ходим по кръчмите през вечер. Този някой може да е убеден, че в 3 часа след полунощ аз съм на разположение и че винаги ще дам всичко от себе си за да му помогна. Смятам, че съм го доказал пред няколко човека по няколко пъти. Но аз не пиша картички (електронни или не) и не ходя (често) по купони, кръчми, дискотеки и прочие. Не ме канете. Ще откажа.

А, и когато изчезвам то винаги е за мое добро.

Peace!

Leave a Reply

