DiNovo Media Desktop

December 27, 2006

Най-невероятната комбинация от клавиатура и мишка. Имал съм удоволствието да ги използвам за 5 минути.

Всичко е направено само и единствено в Inkscape. Точно е 90%.

Няма да казвам колко време (и нерви) ми отне, че чак ми става зле.

Все пак, ако някой иска да ми подари нещо за Нова година – ето какво искам :-) $200. Може и на изплащане.

Long live Logitech.

One Response to “DiNovo Media Desktop”


  1. […] До два-три дни ще изпълня още една мечта от списъка – Logitech Dinovo Media Desktop Laser. Ще съм горд, горд собственик :-) Както писах преди няколко дни – аз каквото кажа – става.  А този Лоджитек не само го приказвах, но и рисувах… […]


Leave a Reply

