Нямам думи вече…

December 20, 2006

Сутринта се успах… Събудих се в около 10 часа. Погледнах телефона. Тя ми беше изпратила SMS да ходим на кафе в 8:57. Изядох се от яд. Отидох в училище. Цвети щеше да ме убие ако не бях отишъл – днес беше последния ден за предаване на контурните карти по география.. и нейната беше в мен. Така де, поне дадох картите. Изкарах един час… Английски… Получих класното си – петица… Няколко тъпи грешки имах. Взех си кафе от машината. Не ми върна ресто… Адски ме болеше ме глава и реших да се оттегля – така или иначе бях изпуснал по-голямата част от учебния ден, който принципно е толкова шумен покрай седемнадесетте момичета, че просто главоболието ми щеше да се утрои. Прибрах се. Тя ми изпрати SMS да “вляза в Skype”. Мразя тази програма… Но заради нея я използвам, макар че съм на крачка да я прикоткам към Джабър. Разбира се, поради някакви незнайни причини моите съобщения не достигат до нея, както и нейните до мен и само седят няколко гадни надписа “Message XXXXXX not delivered yet”. Псувах. Опитах се да рисувам. Не се получи. Трябваше да наблъскам едни икони в SVN хранилището на Cabbie, но не успях изцяло поради технически проблеми – слаба поддръжка на SVG филтри в GIMP и бъгав Inkscape 0.45 (което е нормално – все още не е официална версия). Псувах. За малко да забравя да ида на съвет… Закъснях. Запознах се с новоизбраните членове от последни избори. Нямам точно изградено мнение, но повечето ми се струват безмозъчни лигльовци. Не очаквах друго. Но нека не подхождам с предрасъдаци – може да се окажат и точни хора. Времето ще покаже. Върнах се… морър. Студено е и вали гаден дъжд че и сняг на моменти. Нямам апетит… Пуша много. Все още не мога да се свържа с нея в Skype а поради ред странни причини, които не ми се изреждат тя в момента няма достъп до IRC и дори HTTP… Което е допълнително ограничение. Незнайно защо точно сега има проблеми с CVS хранилището на Enlightenment. Не мога да кача работата си от последните дни. Преди малко колелцето на мишката ми се строши… Не знам как стана. Утре трябва да купя нова… А точно в момента нямам пари, изключвайки онези в банката и в PayPal сметката на Дейвид, които не са недостъпни, но не искам да ги набутвам.

Псувам.

Leave a Reply

