Красиво

December 17, 2006

Вчера бях с нея… почти целия ден.

Още първата секунда като я видях да ми помахва се усмихнах… Просто няма друг човек който да ми влияе толкова силно. Единствения човек пред когото мога да бъда себе си… Без да прикривам, без да си меря думите, без да имам каквито и да е ограничения… До преди да я познавам си мислех, че детското в мен е толкова на дълбоко, че просто не може да се достигне… Е, грешал съм.

Всъщност, когато става дума за мен и моето детство не могат да се кажат много неща… Нито съм играл футбол с приятелчета, нито съм се бил, нито… Нищо. Най-тежките периоди на семейството ми бяха точно когато аз бях дете… Дядо ми беше алкохолик, баща ми ослепя с едното око, сменихме две квартири, кашкавала беше лукс… И какво ли не. В малко по-късен период (9 – 13) години не излизах от комютърните клубове (буквално, седял съм по 24 часа) и след това си купих Лили (т.е. сегашната ми щайгичка) и така… Да не говорим, че почти не съм общувал с връсници извън училище – и съседите и познатите ми бяха на 18+ години. И винаги си казвах “аз ще стана мъж”… И си мислех, че истинските мъже не плачат… За това не съм плакал от… 10 годишен, може би. Дори когато един от най-добрите ми приятели се самоуби. Внушението прави много неща, да знаете от мен.

Но просто когато я погледна в невинните и игриви очички се разпилявам… Няма как да… Да не се усмихна и да не й се зарадвам. Тя самата без да знае само с присъствието си отприщва много неща в мен, които или съм забравил… Или просто съм погребал, както често правя… Пробужда детското в мен… А и не само… Кара ме да се чувствам по много начини – дори като пълен идиот, макар и рядко. :-)

Много интелигентна, странна, различна… Едно изключително съчетание от толкова много уж противоречиви (според обществото) неща… Изпълва ме с много енергия. Дори ме кара да забравя за работата, което само тя може да го постигне. Хубавото е, че след като си замине съм изпълнен с толкова енергия и креативност, че чак сам от себе си се смайвам. Адски много неща свърших. За разлика от други момичета, с които съм бил – те ме изцеждат… Не, не физически – емоционално, някак. Трудно е за описване. А и нали знаете… Когато човек мисли за някой друг в общия случай не могат да вършат други неща… Е, в този случай е обратното – колкото мисля за нея, толкова по-креативен ставам.

Иначе… Не правихме нещо кой знае какво. Показах и последните си работи, пуснах и филмчетата “Elephant’s Dream” и “C3” и тя като мен беше обсебена от идеята за Свободната култура. Хората от C3 да ни очакват! :-)  Пихме по… Е, тя пи горещ шоколад а аз – разбира се – кафе (и минерална вода). Поговорихме си за разни наши преживявания, за образование, за матури, за любов, за комплекси, за какво ли не… Както винаги.

И я изпратих в тъмната и студена вечер… И все пак някак си не ми беше студено.

Leave a Reply

