Пари

December 11, 2006

Винаги съм бил върл привърженик на тезата, че иновативността и креативността не зависят от парите. А и от материалните неща като цяло. И все пак, като че ли позицията ми взе да се посмекчава…

За да си добър дизайнер ти е необходима добра техника. Не е необходимо да е свръх луксозна, но поне да е добра. Факт е, че аз не разполагам с такава. Мразя шибания CRT на който се блещя всяка вечер… Скапва се все повече и повече. Барабар с очите ми. Мишката ми е… Е, сладка е на външен вид, но за качествена работа с Blender ми трябва далеч по-добра.  Мечтая си за Logitech Dinovo Media Desktop от както излезе… Което би решило всичките ми проблеми от към клавиатура и мишок. Фотоапарат също нямам. И когато ми дойде някаква хубава идея за работа с GIMP се озъбвам – просто не откривам точно това, което търся… Случвало се е да открия, но то пък ще е с неподходящ лиценз.  И може би най-важното – таблет… За това не смея и да мечтая.

Е, добре де… Техниката ми струва малко повече от майка и татко взети заедно. Гледам да се успокоявам с “като задобрея и като дойдат клиенти…” но как да задобрея с тази база в момента?!

Между другото, идеята на C3 е да се направи нещо за такива като мен… Дори може да се приеме, че аз съм една от причините да възникне проекта (не съм спомогнал пряко, но все пак вижте това). Сега пък на сцената излиза другата пречка – дори и C3 да се случи, колкото и да е готино, каквото и ще да е – 99.9%, че ще е в София. Нямам физическата възможност да се нося до Столицата много често…

Ще отворя една скоба… Понеже така и не се произнесох относно C3 (не, че има и Бог знае какво значение, дали съм се произнесъл или не) искам да пожелая на хората, които се опитват да осъществят проекта много, много успех. Смятам, че си струва. След като ДАМС,  сходните й институции, (не)правителствени организации, разните сдружения и прочие се изредихда да помагат на младежите и се провалиха с гръм и трясък (Хайде да направим една малка статистика – на колко дни се случва да има обит, пребит или матретиран по някакъв начин младеж от връсници) може би сега е ред на свободната общност да опита. Creative Commons. СтидАз ако мога някак да помогна – на едно писмо разстояние съм.

Е… Нали съм си инат… Отново ще правя от нищо нещо. Или поне ще опитам.

Leave a Reply

