Цък.

December 9, 2006

Не издържам.

FreeBSD ми липсва. Сигурно звуча като идиот, но ми липсва… И навярно е тъпо, човек да има чувства към софтуер, но аз имам ;-)

Ще сваля 6.1.-RELEASE, понеже дисковете ги дадох преди време на един познат и ще си инсталирам любимата система.

Не, че има нещо нередно или нещо ме дразни в CRUX (а и която и да е друга GNU/Linux дистрибуция)… Дори останах с прекрасни впечатления. Просто FreeBSD си е FreeBSD.

Отивам си у дома…

One Response to “Цък.”

  1. atan Says:

    Хъх, напомняш ми на мен преди време:)


Leave a Reply

