Казарма ли?

December 8, 2006

Днес ходих на военна комисия… Или поне си мислих, че отивам. Оказа се, че ще ми правят само снимка на белите дробове. Другото – през януари.

Аз в казарма няма да отида. Това си е факт – завършвам през 2008, а казармата се премахва от 2009, ако си спомням правилно. Да се надяваме, че ще стана студент и няма да ме хване.

Аз не се смятам за лигльо или глезльо, защото не ми се ходи там. Бих, стига да си струваше. От това, което съм видял, в нашата казарма ставаш: чистач, бояджия, дървар, глупак, педераст и какво ли не. Но не и войник. За капак и не съм сред най-общителните хора и като си знам късмета ще ме праснат при сбирщина идиоти. Аз цял живот съм около такива… Но да спя и в едно помещение с тях би било просто прекалено.

Да не говорим, че това си е чиста проба губене на време. Да предположим, че вляза през 2008… Ще имам реална възможност да вляза в университет чак през 2010. Нямам абсолютно никакво намерение да си жертвам образованието (=> бъдещето) заради нещо, което не искам да правя.

Всеки човек си има някакво призвание… Нещо, което да обича да прави. Един обича да е космонавт, друг математик, трети програмист, четвърти – художник… Има и хора, разбира се, които обичат да стрелят, взривяват, обиват и т.н. – войници. Който иска да е войник – да се запише в армията  и да стане истински военен, щом му харесва. Нямам нищо против. Но това просто не е за мен.

А, и нещо, което ми каза бащата на една (бивша) приятелка (цитирам по памет):

“Който баща казва, че иска сина му  да влезе в казарма, за да го възпитат там добре, значи той самия не е възпитал сина си.”

Просто няма как да не се съглася.

А моя баща от кога чака да ида там…

One Response to “Казарма ли?”

  1. Евгени Says:

    Казармата отпада 2008 :)
    Спокойно, ако не те земат в университет винаги можеш да запишеш някой измислен колеж за 1-2 години и 1000-2000лв. В София има един Проф. колеж “Бизнес и Финанси” – 480лв семестъра :-Рр
    Не е желателно да загубваш годините си в казармата. Изоставаш умствено и информативно.. много неща пропускаш, особенно в ИТ сектора.


Leave a Reply

